Chillat på stan


Kom precis hem, var bara i stan ett jätte kort tag. Letade efter min väska, och såklart hittade jag den, är super nöjd :D Den är stor, snygg, svart, och helt underbar, hittade fler väskor jag ska köpa nästa månad, wiiie!

Hade det grymt mysigt, sommaren i Stockholm är underbar verkligen, proppat med folk, sköna människor, skönt väder, mysga cafeer och allt ;)
Vi gick mest runt och snackade, tog en smoothie på NK och sådär! Tyker 80 kr är ganska dyrt för en smoothie faktist, men var tvungen ;)
Alltid kul att vara med min syster, men får höra hela tiden " Juliaaaaah du shoppar hela tiden, dina kläder får inte ens plats i garderoben" så fick inte köpa dom andra sakerna haha :(

 Vänta på tåget, haha..
 Dom hade satt igång fontänen :D
 Smoothie ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh gud vad skönt, snygg topp förresten! :)

2011-04-22 @ 17:33:50
URL: http://alwayssara.blogg.se/
Postat av: amanda

ja jättehärligt :)) kram!

2011-04-22 @ 19:08:18
URL: http://ajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0