Det är Freedaaag


Är på ett grymt humör som ni märkte imorse, allting känns verkligen perfekt :D Och det kanske är för att det är fredag, hmmm.. Vet inte, allting är grynt ;)
När jag har börjat tänka positivt har mitt liv blivit grymt!

Idag är det Fredag i alla fall, och skulle sovit hos bästavän, men blev lite ändrade planer! Så efter skolan drar jag hem snabbt, fixar till mig lite osv, tjej är man ju ;)
Och sen drar vi oss mot stan, käkar lite middag där, raggar boys, snackar en massa skit och sådär, grymt härligt.

 Ni ska bara veta alla våra galna saker vi gör i stan :D

Vad ska ni göra idag sötisar ?!

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

raggar boys ;) haha kul:-D

2011-04-01 @ 12:44:12
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0