Godmorgon sunshines


Godmorgon sunshines :D

Idag vaknade jag med humöret på topp, satte på mig min " I ♥ Sthlm " tröja, och rosa shorts, fixade lite frukost och satte mig ute i solen, sommarkänslor ;)
Så där har jag suttit ett tag och myst, älska sommar!

Planerna idag är att dra in till stan jätte snabbt med min syster och köpa min väska, om nu butiken har öppet idag ?.. Hoppas det, annars blir jag riktigt sur :(
Sen blir det att njuta lite i solen, kanske ta en glass och sådär, perfekt ;) Vad ska ni göra idag ?!

 
Sådär har jag gått runt hela morgonen :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt blogg :)

Allt bra med dig?

2011-04-22 @ 13:00:11
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
Postat av: Schönt

Finaste <3

2011-04-22 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0