Har jag mycket kläder ?!

 ( Fick frågan igår kväll, men svarar på den nu :D )


Hejdu!
Jag tycker att jag har lagom mycket kläder, inte alls mycket, men oftast så klarar jag mig! Men ska få ny mycket större garderob, så då ska jag få en massa nya kläder, kul va ?! :D Man får ju aldrig nog av kläder, eller hur ? ;)
Alla mina kompisar tycker att jag har grymt mycket kläder, men sånt är ju olika för alla!

 Sådär ser min garderob ut, lite stökig men så blir det på morgonen, hehe ;)
Har mer kläder än så, men en del är i tvätten, en del på golvet, och sen min lila onepiece tvättas!

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

jag har sjuuklt myckt kläder , väskor skor och allting. men just nu använder jag kanske högst 20 plagg för allting är bara gammalt skit som jag inte haren aning om vad jag ska göra med. Vetu förresten hu rman gör en bloppis på bloggen? Eller är det bara att sälja? :p haha

2011-04-05 @ 20:43:32
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mycket kläder och snygga kläder har du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0