Långt och friskt hår


Snart är det ju sommar, och då vill man ju vara så snygg som möjligt. Och håret är jätte viktigt tycker jag för det är sjukt fult med slitet och torrt hår.. Och snyggast utan löshår ( men alla tycker olika ) :D
Har lite tips som jag tänkte dela med mig av..

Schamponera så sällan som möjligt, helst bara två gånger i veckan. Schampo sliter på håret, så ta lite schampo och mycket balsam efter! Jag använder ett schampo som återfuktar håret, testa det också, TreSemme har väldigt bra hårprodukter :D

Toffs/Bulle ha det så ofta som möjligt, det har ju jag. Alla frågar hur jag gör för att inte mitt hår ska bli slitet, och varför det växer så fort. Och det är just för att jag har toffs/bulle typ 6 gånger i veckan, kanske lite tråkigt, men absolut värt det, vill hellre ha snyggt hår i sommar ;)

Köp rätt toffsar alltså inte sånna med metall på, det sliter sjukt mycket. Köp utan metall på, finns på Åhlens för typ 20 spenn!

Inte för onyttigt va inte för onyttig, försök äta så nyttigt som det går. Jag käkar ganska onyttigt, men jag tränar, och käkar nyttigt då och då, klart man föredrar donken före en sallad, eller ?.. ;) Men att äta nyttigt är bra för håret!




Kommentarer
Postat av: I S A B E L

håret slits om man har för mycket uppsatt .. :p<3

2011-04-17 @ 00:07:09
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0