Loooooov nu


Kom precis hem, och är på världens bästa humör. Solen lyser, har varit med världens finaste vänner idag, hände en sak i skolan som jag fortfarande tänker på ( över glad ) och jag har lov, kan livet bli bättre ?! :D

Har haft en super dag i alla fall, vart med Matilde och Natalie. Vi drog och tog en sallad till lunch, och sen var vi kvar i täby och gick runt en massa, super mysigt ;)
Vi tog en glass och satte oss ute i solen, med solbrillorna på och snackade en massa tjejsnack + en massa planer för livet osv, underbart!
Killarna kollade på oss väldigt mycket, haha men sånt gillas ju, alltid lika roligt :D

 Jag ;)
 Den där bjuder vi båda på, speciellt jag, hehe!
 Haha, här var man fet
 Glass + tjejsnack :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0