Powerwalk!


Har varit ute och gått ända sen jag bloggade sist, hur duktigt är inte det ?! :D Miio fick följa med, så han sprang runt och var lite galen, han känner ju när jag är glad och då blir han också super sprallig, så sött!
Sprang lite också faktist ;)

Alla tycker det är så tråkigt att powerwalka/Springa, men det tycker inte jag! Ta med en kompis, hunden, musik i öronen, ja något sånt, lovar det blir mycket roligare då!
Sen när ni kommer hem, ta en dusch och smörj in er med en bodylotion som luktar gott! Då känns det super skönt ;)

 Matilde och Jag hade springtävling för ett tag sen, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: malin

hehe jooodå :D!

tack,dsm:)<3

2011-04-05 @ 18:38:49
URL: http://leonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0