Sommar och sol


Har haft det grymt med Matilde, värsta tjejdagen ute i solen. Super mysigt faktist :D

Hon hämtade mig vid tåget med sin cykel, haha så skulle hon skjussa mig, och jag bara satt och skrek och så snackade vi med alla killar som gick förbi, haha :D
Så köpte vi en massa onyttiga saker, påskmust, kakor, godis och jordgubbar, gud så somrigt ;) Så drog vi ner till vattnet och satt där i flera timmar och snackade en massa tjejsnack, flummade, tog bilder och allt. Har alltid grymt kul med den bruden :D

 Matilde och jag ;)
 Så sjukt gott!
 Sommarkänslor ;)
 Snygga brudar :D

Kommentarer
Postat av: FFelicia T

haha seriöst, du vet Natta Jönsson ? hon kopierar allting, snart blir jag fan lack. Gör något åt idioten, hon har ju inga ideer, tråkiga unge! Annars ber jag fan alla snacka med henne så hon ger sig!



Din blogg är bäst Juliah!!!!!!

2011-04-17 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0