Frågestunden - svar om bloggen



Hur kan du tjäna pengar när du inte har annonser?
Jag tjänar inte riktigt på bloggen, utan tjänar lite på videoinläggen och lite andra saker!

Hur mycket tjänar du varje månad?
Lite olika, men runt 700-1500!

Hur många unika har du ?
Olika det också, men oftast runt 1000-3000 :)

Hur blev din blogg så känd?
Jag är inte känd, men det jag gör är att bara blogga på om olika intressanta saker!

Varför började du blogga?
Hmm.. Vissa av mina kompisar bloggade och jag ville testa, och så blev det såhär, askul ju! Dock har jag haft 100 bloggar innan den här!

Vad är det bästa med att blogga?
Alla era fina kommentarer och mail, blir sjukt glad av allting! Och sen är det kul att få skriva allt man tänker - speciellt när ni läsare gillar det!

Vad är det sämsta med att blogga?
Att en del saker blir helt fel i bloggen, om jag menar en sak, så tror vissa att jag menar en helt annan sak och det blir värsta grejen.. Och sen att det blir rykten och grejer! Inget jag bryr mig om, tycker bara det är tråkigt att det blir så!

Hur många timmar spenderar du på bloggen varje dag?
Oj det är mycket, 4-5 timmar kanske?


Det var dom frågorna jag fick om bloggen! Två delar kvar - kärlek och vänner/familj - tar nog det i en videoblogg :D


Kommentarer
Postat av: Elin

din blogg äger! och du är grym på att blogga :)

kolla gärna in min blogg! kram

2011-08-31 @ 21:44:21
URL: http://sanndwich.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! ville bara säga att din blogg är super bra! :)

Och en fråga:

Hur kännar du pengar på bloggen?

Jag har nyss börjat med min så jag vet inte så mycket och skulle gärna vilja ha råd från dig :) Snälla svara Juliah!



Amanda/ett fan av din blogg :)

2011-12-29 @ 21:20:44
Postat av: Amanda

Tjänar! inte kännar..Hehe :)

2011-12-31 @ 11:44:43
Postat av: maria

Tycker du har en Jätte fin blogg!! jag är själv ute efter att göra en egen blogg men vet inte så mkt om sånt :(

Skulle bli jätteglad om du kunde ge mig lite tips om hur, var, man vänder sig till? Kostar de? kommer reklamen på köpet om man så säger?/ Maria :)

2012-05-15 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0