Jag hjälper gärna till


Jag har förlorat 3 familjemedlemmar, och jag vet hur tufft det är, jag vet allting som har med det där att göra, men jag vet också att man kan vara glad efter allt som hänt!

Och jag vet att det finns fler som mår dåligt/någon i familjen/kompis har dött, eller ja massa olika saker! Och jag hjälper gärna till så gott jag kan, svarar på alla mail, ses gärna på en fika eller något, vad ni nu vill!
Jag kan ge er tips, prata, finnas där - allting!

Ni når mig på  [email protected] Och blir glad om ni skriver, för vill verkligen visa alla att man klarar allt om man kämpar!


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har en fråga som verkligen inte har ngt med inlägget att göra men hur gammal är du? :)

2011-08-03 @ 20:12:47
Postat av: Tovis :D

Vad har hänt med din familj :o? <3

2011-08-03 @ 20:18:29
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också en sak som inte har med inlägget och göra, men 'är du aldrig med din pojkvän :O?

2011-08-03 @ 20:25:02
Postat av: Amanda

Sv; Super! Jag skulle helst behöva inloggningen nu, eller imorgon då jag börjar med imorgon, då jag behöver veta hur bred och hög headern ska vara oså :)

2011-08-03 @ 22:42:16
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: therere

Åh, du är så stark och är så omtänksam att det skulle vara nog om du hade en tiondel av allt du har att ge! Du och din blogg är verkligen bäst! :)



Alla: läs gärna mitt inlägg om knäpp fakta om mig! tacktack :D <3

2011-08-04 @ 00:05:25
URL: http://asmileonmylips.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej, vill bara säga att du är sjukt grym som lyckas ta dig igenom det och allt du e verkligen sjukt stark. Det vet du nog redan men ville ba säga det! :) Sjukt fin är du oxå även om det inte har nåt med dethär att göra haha. :p puss!

2011-08-04 @ 22:43:24
URL: http://hannabebo.blogg.se/
Postat av: S O F I A ♥ / photoshop, skönhet & skvaller!

Kan inte föreställa mig hur det måste kännas. Du är grymt stark som orkar kämpa, själv skulle jag inte orka om jag förlorat så många nära, stå på dig tjejen aldrig sett någon så stark som du!

2011-08-05 @ 23:52:18
URL: http://veys.blogg.se/
Postat av: emmy

vad har hänt med din familj?<3

2011-08-05 @ 23:57:51
Postat av: Paulina

Vad duktig du är! Bara tretton år och vill hjälpa andra, all cred från mig.

"Det finns något starkare än det döda,

Det är närvaron av de frånvarande i minnet hos de levande"

- Jean d'Ormessons

2011-11-20 @ 13:17:32
Postat av: ebba

Åh! Gud vad jag gråter när jag läser din blogg. Min t-shört är helt blöt nu... Du är så himla stark att jag blir helt fascinerad!

2012-02-23 @ 19:45:37
Postat av: Marie - Livet utan Pappa

Tårarna rinner längst mina kinder när jag läser allt du skriver om din familj.



Jag kan inte föreställa mig hur de känns för dig att förlora din pappa, mamma och syster.



Men jag vet hur det är att förlora sin pappa. Fast jag är 24 år (snart 25), så kan jag inte fatta att min Pappa lämna mig för 10 månader sen, och har inte riktigt bearbetat det heller. Jag känner igen mig i mycket av det du skriver och du är fruktansvärt stark och jag är imponerad av din styrka och ditt mod att vilja nå ut till så många människor.



Min Pappa är/var mitt allt. Han var min klippa, min bästa vän. Men nu är han borta.



Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med denna kommentaren, den är säkert väldigt luddig och oförstålig, jag förstår det, klockan är trots allt tio i fyra på morgonen. (Jag har fått väldigt svårt att sova sen pappa dog.)



Kämpa vidare.

2012-03-06 @ 03:52:27
URL: http://aldrigutandig.blogspot.com
Postat av: maja

du är så sjukt stark höll på att bryta ihop när jag läste din blogg kan inte tänka hur hemskt det skulle va för en själv

be strong<3

/maja<3

2012-03-06 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0