Let's go


Vaknade super pigg och gick och fixade värsta stora frukosten, har ju hört att frukosten är viktig! Så kör på det då :D
Tog med en chailatte till mitt rum medans jag fixade mig till galet bra musik, så nu är jag redo för den här dagen och hoppas jag klarar av skolan osv!

Har på mig tajta jeans, grå tröja, massa armband + mitt jätte rosa iphoneskal som jag fick från www.mirabling.se igår, nice!


Snyggt?! Men nu ska jag tvätta bort mitt nagellack, heh! ( visst är det första armbandet galet snyggt ? :D kommer från www.miaz.se )

Är det någon av mina läsare som börjat i min skola föresten ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja och fy vad ful du e

2011-08-25 @ 08:07:34
Postat av: ellenläserdinblogghelatiden

Snyggt(:

är beroende av din blogg haha<3

Du går i sjuan va?^^

går inte på din skola.

bor i norrrland ja .

så,ha en bra dag:]

2011-08-25 @ 14:34:24
Postat av: ISABELLE

ja frukosten är asviktig!

dom som inte äter frukost har lättare att bli tjockare !<3

2011-08-25 @ 15:20:37
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Felicia

snyggt! :)

2011-08-25 @ 15:26:15
URL: http://feliiciia.bloggplatsen.se
Postat av: leona

Jepp, har börjat på din skola. Brunetten som hänger med hannah och wilma om du vet vilka de e..;)

2011-08-25 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0