Juliah Strand

Får ofta kommentarer om att jag uppdaterar er för lite med vilka sidor jag är inne på osv, vilka roliga appar ni kan följa mig i och sånadär saker, så tar det nu!

Juliah Strand @ Facebook ( dock kan det va svårt att få tag på mig i chatten, så otroligt många som skriver - läser ALLTING och blir så glad men hinner dock inte svara ) Men vill ni nå mig bättre på facebook? Gilla min blogg HÄR och skriv i min " logg " där för snabbast svar, kommer ni ihåg vad som händer när det är över 300 som gillat? ;)

Mail - [email protected]

Instagram - Juliahofsweden

Skype - bbarajuliahh


Kommentarer
Postat av: cajsa♥

snygg blogg! :)

allt bra med dig? kramis

2011-12-09 @ 20:46:58
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: Ysen

Jag vill bara säga att jag har skickat en idolbild till dig som jag inte vet om du fått?



Kram!

2011-12-09 @ 21:13:11
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: nina <3

shit aso, du e så jävla stark åh allt, älskar din blogg, dig oxå. du är en underbar person. puss <3

2011-12-09 @ 21:19:51
Postat av: AliciaJasmine

Juliah! Din blogg är grymt bra , älskar den. Hade vart super ballt om du ville gå in på min blogg och kolla, www.aliciajasmine.blogg.se .. Och kan inte du börja med "veckans utmaning" som vissa har? hade vart superkul! :D

2011-12-09 @ 21:35:46
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, först vill jag bara säga att din blogg äger!!

Har en fråga bara som du absolut inte behöver svara på för jag förstår om du tycker att den e känslig men så här e frågan: tidigare så skrev du att du fick en slags ätstörning efter din pappa gått bort, vad var det för ätstörning??

Som sagt så måste du inte svara på den!!



vill även passa på att säga att jag tycker att du e as stark! en riktig förebild!

2011-12-09 @ 22:31:05
Postat av: Julia

Haha jag hade exakt sånna kläder igår. svarta legging, svart tröga rosa tubhalsduk och ett sånt hjärta runt halsen, O JAG HETER OCKSÅ JULIA!

2011-12-10 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0