Svar på frågestunden

Svaren om mig -

Hur gammal är du?
13 år, född år 1998!

Hur lång är du? 1,74 - 1,75

Vart bor du ? Åkersberga, hoppas jag kommer härifrån snart haha!

En sak du stör dig på? När kompisar börjar snacka med en kille som man själv snackar med bara för att få uppmärksamhet, liksom hallå saknar man något i hjärnan då eller? Man tar INTE kompisars killar, för sånt är riktigt idiotiskt!

Oskuld ? Nej

Om inte, vem förlora du den till?
Det är en hemlis

Har du fått fin mens? Yes

Röker du? Gjorde förut men har slutat för det är inte bra för kroppen och desustom äckligt! Så mitt tips till alla rökare - sluta röka och lägg pengarna på något kul istället

Är du tillsammans med nån? Nej inte just nu

Vill du ha pojkvän? Klart jag vill, väntar på den rätta haha!

Kan du lägga upp din shopping när du shoppar? Försöker lägga upp allt men glömmer ibland, ska bli bättre!

Favoritmat? Sushi *blink*

Favoritdryck? Redbull

Favoritfärg? Rosa

Godis eller choklad?
Godis

Sverige eller Thailand?
Thailand

Sova eller vara vaken?
Vara vaken

Shoppa eller ta det lungt?
Shoppa

Grönan eller Liseberg? Grönan

Blogga eller shoppa? Omöjligt ju, haha båda!

Sjugna eller dansa? Dansa ;)

Hur sminkar du dig? Lite puder, solpuder, eyeliner och mascara!

Vad har hänt mellan dig och Julia? Det är ingenting jag tar upp i bloggen, vi är inte kompisar längre bara, bra eller dåligt vet jag faktist inte.

Vilket land skulle du vela bo i ? Hong Kong lätt, får se om något år..

Vad tycker du om folk som dömer andra såfort dom ser någon? Usch det gillar jag verkligen inte, varför ska man ens göra så. Och vad gör det om personen inte är världens snyggaste, den kanske är världens snällaste ?!

Hur tränar du ? Kommer en video på det snart tror jag, håll utkik!

Vart kommer dina vinterjackor ifrån och hur mycket kostade dom? En av dom kommer från Smile och kostade 1600, den andra kommer från Hollister och kostade 1500!

Vad ångrar du mest i hela världen? Jag ångrar ingenting faktist, det jag gjorde förut ville jag göra just DÅ, så det är ingen idé att ångra saker!

Hur många onepiece's har du?
Två

Brukar du dricka?
Jag har kul utan alkohol

Har du hårförläningar?
Usch nej absolut inte! Tycker allt oäkta är galet fult, kör på äkta!

Hur får du pengar? Blogglön, månadspeng och till mat osv!

Tycker du att det är fel att använda push up?
Nej absolut inte, det gör man som man vill

Vad sa Roger om din piercing?
Jag tror inte han märkt något för har ingen piercing i nu, hehe!
image description

( kommer fler delar sen )


Kommentarer
Postat av: tuva

vilken superfin blogg! Kika gärna in på min nya blogg!♥

2011-12-18 @ 19:08:31
URL: http://tuvasvarld.blogg.se/
Postat av: Angie, just stay true to u!

Söt blogg! :)

kolla gärna min

2011-12-18 @ 19:20:19
URL: http://angelicaafehrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg upp video på din piearcing!!!!

2011-12-18 @ 19:22:54
Postat av: Bella

Hittade precis din blogg och

du värkar vara en skiit tuff tjej!!!

Efter allt du gått igenom!



Och min bästa kompis pappa har cancer

och hur är det bästa sättet

att stötta på tycker du :(

2011-12-18 @ 19:31:42
URL: http://juvelkatten.blogg.se/
Postat av: amanda

jag fattar inte piercingen...! kan du lägga upp en annan bild? och ville bara säga att hittills har en av alla videosar du gjort funkat! de är inte bara jag som lagt märke till det! min kompis, som tipsade mig om din blogg, märkte det också! älskar din blogg btw;)

2011-12-18 @ 20:02:18
URL: http://amandac.blogg.se/
Postat av: olivia

ta ur percingen!

du är redan jävligt snygg och om några år kommer du att ångra dig och då kommer hålet inte att växa ihop! dessutom borde väll ingen 13 ha percing :/

Men framförallt så är du redan FÖR snygg och behöver ingen!!!

2011-12-18 @ 20:41:18
Postat av: Esmeralda :)

Vad menar du med 'blogglön'? :)

2011-12-18 @ 20:42:53
URL: http://esmiiie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag bor också i Åkersberga haha. Skulle inte banga på att följa med bort därifrån haha ;) <33 puss

2011-12-18 @ 20:57:38
URL: http://xthisiswarx.blogg.se/
Postat av: kajsawallin

jag tog hål i läppen det vart infekterat och jag for in på akut sak, ta ut en för det kommer aldrig växa igen, du är fin som du är förstör inte digsjälv!<3

2011-12-18 @ 21:00:05
URL: http://kajsawallins.blogg.se/
Postat av: Anonym

När tappa du oskulden? Du skrev att du inte är oskuld.

2011-12-18 @ 21:18:16
Postat av: Anonym

en till fråga.. läser roger din blogg? vet han ens att du har blogg?

2011-12-18 @ 21:28:33
Postat av: Ellen'

Älskar dina frågestunder,du äger<3. Fett snyggt med mouchepiercing. Akta bara så det inte blir infekterat. Skulle vilja träffa dig! Btw. Har du wordfeud? Adda mig isf. Heter -> elleeen~

2011-12-18 @ 22:10:49
Postat av: Anton :')

"Har du fått fin mens?" !? hahaha xd wtf :p xd

2011-12-19 @ 06:58:37
URL: http://mydayofrandom.blogg.se/
Postat av: Fanny Juhlin

Haha men lilla Juliah, Hong Kong är en stad som ligger i KIna, inget land lilla vännen. Du är så underbart söt. Puss Puss <3

2011-12-19 @ 16:48:35
Postat av: Annie Bohman

Heeej sötnos, jätte snyggt med piercing i läppen och så men jag gjorde de för ett tag sen, själv också, och jag satte den på exakt samma ställe som du, och när jag satte in piercingen va de JÄTTE långt ner.. piercingen ska sitta precis under läppen. Så min åsikt är att du låter de växa igen och göra om den, fast först testa att ha smycke i såklart! Kram

2011-12-20 @ 21:29:38
URL: http://anniebohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra svar :D

2011-12-23 @ 15:15:31
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: :)

När Förlorade Du Din Oskuld?



P.s Älskar Dig & Din Blogg! (L)

2012-01-22 @ 21:56:42
Postat av: Julia

Hur gjorde du så bilderna blev klickbara? Din blogg äger:D

2012-05-12 @ 23:58:31
URL: http://julej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0