Kom precis hem


Kom hem för en sekund sen, sprang upp till datorn och tänkte blogga, men det är väl bra att jag vill uppdatera bloggen så fort som möjligt ? :D

Har i alla fall varit i täby med Matilde och Natalie, super mysigt! Hade en massa saker att prata om, så vi satt ett tag vid espresso house och fikade och bara snackade skit ;)
Sen kollade vi bara i en massa affärer, köpte ju inget såklart. Eller en sak till skolan, men det räknas absolut inte tycker jag..
Och så flummade vi runt hela tiden, hittade 100 kläder jag som jag ville ha. Försökte få mamma att köpa dom till mig när hon hämtade mig, men det funkade ju inte.

 Chai och cheesecake ;)
 Hah *cp* fråga inte vad jag gör och varför jag är så ful ;)
 Jag, Matilde och Natalie, sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0