Jag är grym ju..


Jag hade ingenting och göra efter mina kusiner dragit, så jag tog min syrras moppe och drog och köpte halstabletter, galet eller hur ?! Får inte ens köra moppe, utan körkort, 13 år och allt, hehe ;)
Dock var det svårt att hålla koll på gas eller broms, men det fixade jag på hem vägen! Så skönt att åka moppe i denna värme i alla fall, min nya grej..

 Snyggt med mjukisbyxor, fast ne.. Och hjälmen, haha tänk inte på den.. Den andra snygga var för liten, har tydligen stort huvud men helt tomt och blont i ?.. ;)

Kommentarer
Postat av: W!LMA

HAHA asså cp med facebook. Skiver 'om' varran..



men jag är online nu, och kommer vara det tills du har svarat, haha !



Puss

2011-07-02 @ 20:51:04
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Ditt Fann som blir orolig för dig!

Asså herre gud , Hade du nt hjälmen på dig.. Seriöst .. asså du har bara ett huvud + den kommer nt tillbakz när den är av!

2011-07-03 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0