Live från Sollefteå

Hello babes, uppdaterar live från Sollefteå @ mobilbloggning från min låtsaspappas mobil, MIN MOBIL ÄR DÖD INGEN MOTTAGNING ALLS, så till er som försöker få tag på mig och inte lyckas, ni vet varför nu! Ligger ute i solen med min leopard bikini + rosa brillor och med Hello Kitty hörlurat, sött?.. Saknar att blogga från min dator, mest på morgonen - fixa en chailatte och sen sätta mig vid datorn och blogga ;) Vill ni veta vad jag ska göra ikväll?.. Ska faktist se Rabih sjunga, så ska fixa mig galet snygg, för tänk om han kollar på mig ? Skämt åsido! Och när jag kommer hem ska jag ta bort all skit i mitt liv, in med nya kompisar + en massa galet! Behöver inte dom som gnäller och aldrig är nöjda och tråkiga! Har en riktigt saknad vän, som jag ska bli lika tight som förut med, och hitta på en massa spontant, jag älskar mitt liv, och vet ni vad?.. Jag älskar det för att jag kämpar och kommer framåt, jag kämpar för mamma, pappa och min syster! PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt Juliah så ska det låta! :)

Btw, har du guldkort? <3

2011-07-28 @ 15:27:25
URL: http://superbarnet.blogg.se/
Postat av: H A N N A

Låter roligt! :)

2011-07-28 @ 16:01:38
URL: http://barahannizz.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hejsan, allt bra med dig? :)<3

2011-07-28 @ 18:56:26
URL: http://spinaker.blogg.se/
Postat av: Schönt

Så stark, du är bäst <3

2011-07-28 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0