Mina favorit myströjor


Ni verkade gilla sist jag visade lite grejer från min garderob, kanske ska börja med det oftare ?! Vad är det ni vill se ur min garderob ? :)

Tänkte i alla fall visa er mina två favorit myströjor som jag oftast har hemma till ett par söta shorts!

 Först är den den här, ja ni ser ju att den är rosa * min favoritfärg ;) Och så är den galet mysigt + att jag tog den i Storlek M! Ni hittar den på Bikbok, finns dessutom på rean i Kista Centrum!

 
Och sen den här, min absluta favorit! Köpte den för någon vecka sen och jag är redan kär i den, stor och mysig + super varm, älskar gråa tjocktröjor med text, galet fint! Den här hittar ni också på Bikbok!

Kommentarer
Postat av: c.

snygggga! :D älskar bikboks tjocktröjor!

2011-07-27 @ 20:01:23
URL: http://carolinesjondin.devote.se
Postat av: Nelly

Läste nyss genom alla dina inlägg på din blogg, och du är den starkaste tjej jag nånsin hört om.

Allt du gått i genom, har du klarat.

Stark och självsäker det är vad du är!

Själv skulle jag aldrig klarat nått sånt här som att mista familjemedlemmar.

Men du verkar ju ha en bra familj, släkt och riktigt bra vänner som stöttar dej.

Och vad än folk säger som e taskigt, fortsätt vara lika stark som du verkar vara ;)



2011-07-27 @ 20:23:50
Postat av: Diana

snygga tröjjor ! :)

2011-07-27 @ 22:38:28
URL: http://diianafolkesson.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, vad roligt. Den första har jag också, köpte också i M. :p :D

2011-12-31 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0