Fett glad brud


Hello babes, förlåt för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp med annat kul, hehe ; ) Och bästis gästbloggade ju, riktigt fin bild hon la in, haha!

Sitter och är super glad just nu, kom precis hem från restaurangen där jag käkat super god mat och bara njutit av att jag har sommarlov! Bra slut på en underbar dag!
Hade skolavslutning idag, så härligt! Blev en fika i täby med finaste Matilde efter det + massa snack, kan det bli bättre ?.. Senare drog jag hem och böt om, och åkte till en kille och gjorde lite saker, fett glad brud i alla fall : D

 
Jag och Matilde imorse!
 Min middag!

Hur har ni haft det idag sötisar ?!

BTW, har ni sett min nya design ?.. Skitsnygg tycker jag, tack Nina!


Kommentarer
Postat av: alicia f'

Sv: Har kanske runt 250 + xD

sj?

2011-06-15 @ 20:54:01
URL: http://aalucia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal eru? :)

2011-06-15 @ 22:01:34
Postat av: camilla<3

Grymt fin blogg du har :)

2011-06-15 @ 22:08:56
URL: http://caluuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0