Svar



Hej sötnos, usch känns inte alls bra att läsa det här, låter inte så jätte bra. Men ska försöka ge dig några tips!
Det är inte så kul att vara ensam i skolan hela dagen, och jag tror visst att dom i din klass vill vara med dig, gå fram till dom och försök prata lite och se vart det leder, tror att det blir bra, och om det inte skulle funka, hitta någon kompis utanför skolan som du kan vara med efter skolan osv! För jag tror verkligen inte att andra tycker du är värdelös, det är bara du själv som tänker så!

Jag vågar faktist inte heller säga något på lektionerna, så jag vet hur det känns men jag försöker ändå att i alla fall få upp handen 1 gång och det funkar bättre och bättre. Men om ni kommit på att du ska räcka upp handen 2 gånger, så försök att räcka upp handen 1 gång ( precis som jag ), då har du gjort hälften, och det är en bra början : )
Och om du inte kan andas osv, så ska du säga till lärarna på en gång, utan att tveka, det är super viktigt!

Tänk också på att du är fin som du är, och att du är unik! Istället för att tycka att du är ful, ställ dig framför spegeln och tänk " fan vad snygg jag är " tryck aldrig ner dig själv, sånt blir bara jobbigt för man slösar en massa energie på det, tänk istället på allt bra du gör, och på hur fin du är!


Kommentarer
Postat av: DITT STÖRSTA FAAN

FYFAAN vad jag älskar dig Julia,, Asså du är den mognaste tjejen som finns. Du är fin , snäll, sööt.



Puss. Om du komenterade mi blogg skulle jag svimma av!!!<3 Puss

2011-06-13 @ 08:30:26
URL: http://narniafaanen.bloggplatsen.se
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar haha men va fan, jag tycker att du skulle passa i det! ;O

2011-06-13 @ 10:25:39
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej sötnos!

Tack för tipsen!!(det är jag som har skrivit det där) Det har blivit lite bättre och jag mår inte bra, har självmordstankar och har det jättejobbigt, du kan skicka mail till mig om du vill:) Men jag börjar inse att jag är värd nåt och börjar få lite bättre självförtroende och jag inser att mina vänner vill vara med mig men jag liksom stöter bort dem för att jag mår dåligt och vill vara själv och allt blir bara skit. Jag skulle bli jätte glad om vi kanske kunde börja prata(förstår om du inte har tid och vill) Men ha det bäst nu!!! Du är stark,glöm aldrig det:) Finns för dig sötnos ALLTID!!♥ Puss och kram :* ♥

2011-11-02 @ 21:53:11
Postat av: Amanda

Hej juliah! Din blogg bara äger!<3 Jag önskar jag också hade ett sådant bra självförtoende som du har, alltså om dig sj och sånt för det har INTE jag, ibland gråter jag för mig sj för jag tycker inte jag är fin i någonting,och har jätte svårt att handla kläder o.s.v... Iaf så ville jag bara säga att du är en helt otrolig människa och en fråga bara:

Hur kan du orka gå igenom allt? Min pappa dog för inte så nyligen sen och jag har haft det riktigt tufft. Du är helt otroligt!Du är nästan som en förebild för mig:) Och en sak till: tack för alla tips du har skrivit!<3

Amanda, och svara gärna:)

2011-12-30 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0