En dag kvar tills Fredag..



Sådär ser jag ut idag då, mitt hår har blivit lockigt efter flätorna igår, haha men lite gulligt är det ju :D

Godmorgon allihopa, sovit gott ?! Har precis fixat mig och sådär, ätigt en super god frukost faktist, musli och sådär blev det, här äter man ordentligt ingen bantning :D
Och imorgon är det Fredag, längtar! Allting är så mycket bättre på helger, roligt folk, mer läsare på bloggen + så slipper man alla falska som finns i skolan och sådär. Livet är för kort för att spendera det med falska människor :D

Men ska få skjuss till skolan nu.. Har fått det hela veckan, thih ;)

Puss ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: AmandaHarde

Hur många läsare har du per dag, dvs unika? Kan du printscreena och skicka till min mail? :)

2011-03-24 @ 07:39:35
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: nicole♥

fin blogg :)

2011-03-24 @ 07:40:28
URL: http://npf.webblogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, du bloggar om typ samma saker hela tiden. det blir liksom inte kul att läsa då. det ända du skriver om nu är typ hur dåligt du mår, sen hur bra livet är.. sen varje vecka så skriver du att du längtar till fredag? btw, jag älskar din blogg. men den börjar bli riktigt uttråkande, säger det inte för att vara elak.. utan för att du kanske kan förbättra dig? din blogg börjar bli som fokis.

2011-03-24 @ 08:01:59
Postat av: Natalie

sv: tacksåmycket!

Följer din blogg varje dag så de är en favoritblogg!

2011-03-24 @ 11:15:28
URL: http://lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0