Gästbloggar

Hej allesammans
Alex här, juliahs pojkvän :)

Ni kanske undrar vad som gjorde att jag föll för juliah, så tänkte berätta
De var främst hennes vackra ögon!! dom får henne se oskyldig ut och tycker hon ser ut en liten försvarslös bambi. Sen hennes flickighet, hennes kläder, smink och har ett söt rosa rum. Hon är öppen, omtänksam och är väldigt framåt. Hon har brunt hår vilket jag är extra svag för.

Men också för hon blotta hela hjärtat för mig tidigt, även fast man lättare kan bli sårad då.
Hon är underbar och tänker alltid finnas där för henne.

Nu ska jag sluta skriva, så låter er få se en skön video ist



om ni gilla mig gäst blogga här, så säg det så kanske Juliah låter mig blogga igen, ha-ha


Kommentarer
Postat av: Rasmusrachel

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-11-15 @ 18:02:32
URL: http://rasmusrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0