Godis är gott


Kom precis hem, och har varit och handlat massa godis och cola med mamma. Typ mitt liv, klarar mig verkligen inte utan cola ;)
Tur så såg jag ingen som jag kännde, var ju osminkad i onepiece och allt. Men älskar att gå ut i min onepiece, och nu är det ju fler som har onepiece också, så såg typ 5 stycken som också hade det!

Kollade på lite andra saker också, ska köpa en massa saker till håret och sådär, fast ska köpa frisörprodukter, men det kan jag självklart INTE göra i Åkersberga..

 Haha yes ;)
 GODIS

Kommentarer
Postat av: Moa

Asså, tycker du är en sjukt skön person. Bloggar på vilket humör du än är! Du är .. bäst! Älskar din personlighet och din blogg!

2011-03-12 @ 14:07:07
URL: http://moasvantemark.blogg.se/
Postat av: Moa

Va så lite så! :D

2011-03-12 @ 14:27:32
URL: http://moasvantemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

bortskämd "/ gillar inte såna ungar

2011-03-12 @ 15:26:10
Postat av: Alex :)

så sööt :D

2011-03-12 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0