Happy


Kom precis ut ur duschen, tog lite längre tid än vad jag trodde. Men jag är ju tjej så får skylla på det helt enkelt, tvätta håret och allt tar ju tid ;)
Men nu är jag klar och ska blogga!

Har varit i täby med bästavän idag, super mysigt! Vi gick runt lite och fönster shoppade, dock är det mycket roligare att shoppa på riktigt.. Men ska ju spara, och det går skitbra faktist :D
Fixade hål i örat också, super nöjd! Ska berätta mer om det senare för jag såg att jag fick en fråga och sådär..
Dagen har i alla fall varit grym, skönt att få vara med bästavän igen, vi har även planerat lite smått för helgen, super!

 Var helt seriös livrädd, haha..
 Bästavän och jag :D

Vad har ni gjort idag sötnosar ?

Kommentarer
Postat av: I S A B E L

också vart i täby :)

2011-03-16 @ 18:50:17
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/
Postat av: Maja

I vilken butik tog du & hur mycket kostade det? Kram! <3 :)

2011-03-16 @ 19:01:31
Postat av: Alex :)

Vilken duktig flicka jag har :)

2011-03-16 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0