Sängen nu då


Har fixat en massa saker nu, tvättat ansiktet så känner mig super fräsch + så har jag såklart smörjt in mig med en fuktkräm ;)
Och böt precis om till mitt sovlinne!

Ska sova nu i alla fall, kom på att det är söndag imorgon och att jag måste gå upp ganska tidigt för att få duschen först ?.. Hahah jag är konstig jag vet :D Men kan verkligen inte bryta på mina söndags rutiner, omöjligt! Måste ha ta-hand-om-mig-själv-dag varje söndag ;)
Så imorgon blir det så!



Godnatt kära läsare, tack för besökarrekordet som jag fick idag ( eller igår innan 00.00 ;) ) grymt glad! ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: Alex :)

messa mig bambi när du vaknat

Nu ska jag äta kakor o se tecknad film (A)<3

2011-03-13 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0