Tips för att det ska vara roligt att springa


Jag ska ju ut och springa straxt, och tänkte tipsa om lite saker så det ska bli roligt att springa! För det är ju så skönt att springa ute ;)
Men dock skittråkigt!

Ta med en kompis - Med en kompis är allting roligt, ta med en kompis och spring ute, då kan ni även passa på att snacka massa tjejsnack ;)
Musik - Ta med ett par hörlurar, sätt musiken på högsta och bara lyssna och spring, super mysigt!
Ta med hunden - Ta med hunden i ett koppel brevid, då kan du prata lite med den ( haha det brukar jag göra ;) )
Sätt upp enkelt mål - Om du springer, bestäm ett ställe dit du ska springa utan att stanna, gör det enkelt, så blir det roligt när det funkar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://moasvantemark.blogg.se/2011/march/en-blogg-jag-rekomenderar.html#comment Läs;) Du kommer inte att ångra dig!

2011-03-14 @ 16:26:23
Postat av: Emelie

Trodde inte det va möjligt, men Juliah du Hr fått mig att gilla att springa, vi kanske kan dra ut till sammans någon gång? ;) <3

älskar dig & din blogg! <3

2011-03-14 @ 21:30:05
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0