Våren är här på riktigt


Hello babes :D

Kom precis hem, gick hem i vårsolen igen, med mina rosa solbrillor på, hur nice är inte det liksom ? :D Nu är våren här på riktigt!
Fick en kommentar om att min blogg blivit tråkigare osv, alltså att jag bloggar om samma saker. Och ska absolut försöka blogga om olika saker och sådär, älskar när ni skriver sånna kommentarer så jag förstår :D

Har haft det grymt idag i alla fall, man kan ha det grymt även om det är skola.. Jag och Matilde drog ut och tog en massa härliga bilder, bilder skapar minnen ju ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv. Samma här :)

Men , asså vilken typ pensel har du på headern? typ glitter?:)

2011-03-24 @ 15:59:27
URL: http://allaboutj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0