Bloggning


Kom hem för ett tag sen, och har snackat med mamma och min syster, och det ända jag kan säga är, livet är inte rättvist, cancer och skit. Men jag kan, min familj kan, vi kämpar tillsammans!

Nu sitter jag nere i vardagsrummet i våran mysiga soffa och bloggar, och äter kex, super mysigt! Skulle vart med bästavän ikväll/inatt, men det blev ändrat pga allt jag fick veta, jag mår skit, men om jag kämpar så klarar jag det, och sen har jag världens finaste människor runt omkring mig!
Och depp ska inte gå ut över bloggen, så ge mig tusen tips på vad jag kan blogga om, nu jäklar kör vi :D

 Just nu, ;)

Kommentarer
Postat av: M

Ha-ha-ha-ha-har du fått cancer? :o

2011-05-08 @ 10:04:34
URL: http://majalindholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0