Om igår


Godmorgon babes! Kom hem runt 1 inatt, och då hände det lite saker hemma, så jag gick och la mig och snackade i tele på en gång, och sen somnade jag..

Om kvällen igår i alla fall, var riktigt grym! Vi stod och skrek och dansade hela tiden, och fick en massa blickar, men oftast älskar jag uppmärksamheten :)
Och Danny var riktigt grym, grät typ hela tiden också, hans muskler, och dans, herregud.. ; )   Efter det blev det röj i popexpressen, och sen påväg hemåt köpte vi varsinn Cooler, och så blev det bråk när vi väntade på tåget, synd att vissa brudar är så sjukt avundsjuka..


Kommentarer
Postat av: :)

du och julia är med i paows blogg :)

2011-05-28 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0