Osminkad hela dagen


Hello sunshines, haft en bra dag ?.. Själv har jag sovit i skolan hela dagen och längtat efter att det ska bli fredag på riktigt, när jag slutade la jag och Matilde oss ute i solen och snackade massa skit med musik på, grymt härligt!

Har kört på osminkat hela dagen, riktigt skönt, dock trivs jag mycket bättre med smink, då ser jag snyggare ut också, hehe! Tänkte att jag ska ta en prommis snabbt, och sen fixa mig, ska ju ut ikväll.. Mer om det senare :)

 Jag just nu!.. Juste, sådär ser mitt hår ut helt ofixat, alltså inte plattat..

Kommentarer
Postat av: tessan

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2011-05-27 @ 17:39:20
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0