Så sjukt kul dag


Kom precis hem efter en grym dag, och sitter med bästavän nu och är helt flumm :D

Vi har i alla fall varit på grönan hela dagen, träffat sjukt mycket folk, flummat runt, röjt skiten ur grönan typ ;) Twister var riktigt grym faktist, vi skrek bort våra röster där *hehe* Och nya blå tåget, herregud säger jag bara, ni måste testa den om ni gillar att bli skrämda!
Och vet ni ?! Vi träffade hela blogg-gänget, så sjukt kul :D Blev helt hyper och allt, men vi tog kort med Rosanna, Amir och Paris, dock fastnade inte lilla jag på kortet.. :( Alla tre var super trevliga i alla fall

 Bästavän och jag ;)
 Blå tåget!
 Jag och Rosanna, BJUDER STORT PÅ BILDEN, jag ser hemsk ut, inte direkt min bilddag idag :(
 Jag Amir och Julia :D
 Julia Paris och Jag, haha han var skitskön ;)

Kommentarer
Postat av: natalie

Nej du var skit söt på bilden med rosanna ju :D <3

2011-05-07 @ 22:06:41
URL: http://nataaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0