Så skönt!


Sitter i mitt rum nu i min rosa bikini, och musiken på högsta! Älskar mitt liv just nu, även fast allt är jobbigt, älskar när jag ser allt positivt, det hjälper! Man kan älska livet även fast man har det jobbigt!

Har i alla fall legat ute i solen någon timme, hur skönt som helst! Har dunkat musik, snackat en massa i tele om lite hemliga grejer, tjejsnack ni vet? ( hoppas ingen hörde, då blir det pinsamt *blink* ).. Så har haft det grymt härligt, älskar sånahär dagar, det ända som saknades var lite jordgubbar :)

 Mitt i samtalet måste jag ju ta bild!

Kommentarer
Postat av: Erica

En fråga bara. Hur lång eru? :)

2011-05-31 @ 17:26:23
Postat av: Julia

kan inte du göra en video på hur ditt rum se ut :D !



Älskar din blogg ♥ ♥ ♥:D

2011-05-31 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0