Sol och bad


Har varit med bästavän hela dagen nu, sjukt kul! Först drog vi till en brygga, satte på oss bikini och allt, och la oss och solade ett tag, dunkade sommarmusik, snackade världens sommarplaner ;)
Och så badade vi också, grymt kallt, men det passade perfekt till det här varma vädret!

Sen drog vi hem till mig, käkade pastasallad ute i solen och bara njöt av vädret, och så tog vi en sväng med Miio också, duktiga tjejer ;)

 Jag vet att min mage är lite benig när jag ligger ner, men tro mig, min mage är sjukt snygg när jag står upp ;)
 Muuuusic
 Middag ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole Hamilton

Svar: Ska du dit då? :D <3

2011-05-10 @ 19:37:53
URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/
Postat av: Nicole Hamilton

Svar: Kul! Ska jag med :)

2011-05-10 @ 19:48:54
URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/
Postat av: AnoNym

Har läst din blogg ett tag nu och du är inte benig, du är alltid sjukt snygg. Lite som en ängel. :)

2011-05-11 @ 06:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0