Svar på era frågor




Min bikini kommer fråm BikBok, älskar färgen på den ;)




När man ska köpa sitt guldkort åker man bara till GrönaLund, går ner till biljettluckorna nere vid vattnet, tar en kölapp. Och sen när man kommer fram så betalar man osv, sen berättar dom hur man ska göra, men ska registrera det hemma osv! Och föräldrarna behöver inte vara med :D






Jag är 1,73 cm lång, och väger mellan 49-50 kilo, jag är också lite underviktig, men det är inget som syns eller så!
Hur man går upp i vikt, ingenaning faktist! Men tränar man, äter rätt ( och såklart massa onyttigt för det är gott ;) ) så får man en bra och tränad kropp!


Kommentarer
Postat av: claudia

Tack så mkt! :D p.s Dom blogg är bara för bra! :D<3 får dålig självkänsla pg. min vikt :(

2011-05-10 @ 20:16:25
Postat av: lisa

hej julia jag förstod inte vad du menade med registrera hemma.. berätta om..

2011-05-10 @ 20:30:35
Postat av: Sara<3

så man kan inte använda det på direkten när man köpt det? Asså måste man hem först?;o

2011-05-15 @ 20:36:36
URL: http://vonpotatis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0