Vart med Matilde hela dagen


Kom precis hem, och är super trött, eftersom jag inte fått någon sömn inatt. Men mår lite bättre nu i alla fall, tänker man positivt så blir det bättre :D

Drog och käkade lunch med Matilde, smoothie! Super gott och nyttigt ;) Sen gick vi bara runt och snackade, köpte lite godis, och gjorde en sak inne på Hemköp, blev mest flumm.. Och vet ni ?! Jag shoppade faktist ingenting, hur duktigt är inte det? Är super stolt över mig själv, istället för att shoppa för över 3000 i månaden, så kan jag spara :D

 Lunchen, super fräscht :D
 Hemköp :D

Kommentarer
Postat av: Beatrice

allt är bra här :) sker i dag ? :D

2011-05-02 @ 14:19:15
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: matilde

haha hela hemköp glodde ;D men det sket vi i vi hade ju roligt <33

pusss på dej söto

2011-05-02 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0