Så grymt!


Hej sötisar! Kom precis hem efter en super mysig kväll och sett världens bästa film.. Kvällen började med att jag mötte Ellinor och Matilde och vi gick runt ett tag och kollade lite kläder och så, sen letade vi lite matställen och det slutade med att vi hamnade vid sushin äntligen!! Så där satt vi och garvade som jag vet inte vad, vi fick en del blickar haha! Och sen fixade vi lite godis och annat gott, och sen in i biosalongen och filmen var helt galet bra, deras kyssar är... ;) Har läst alla böckerna, sett filmerna, men måste säga att det här var verkligen bäst!.. Vad har ni gjort?..


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hejhej! superfin blogg - tänkte höra ifall du är sugen på ett länkbyte - kommentera isåfall min blogg, kram

2011-12-01 @ 10:12:59
URL: http://yasminegisslin.se
Postat av: Emelie

en fråga är du ifrån täby i stockholm? :) isf bor vi jätte nära varandra, btw jag älskar dig blogg, läser den varje dag och du verkar vara en jätte trevlig tjej som jag jätte gärna skulle vilja lära känna, om du vill.

2011-12-01 @ 22:20:24
URL: http://emeliiiiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0