Jag är också viktig.

Det är inte så att jag slutat vara stark, jag är starkare än någonsin.


Men just nu så känns bara allt fel, och ingen vuxen verkar förstå mig, och bara det gör att jag har ingen vuxen jag kan lita på. Dom tänker bara på min framtid och att skolan är viktig, ja klart den är viktig men jag då? Bryr ni er inte om hur jag mår och hur jag har det? Jag är också viktig. Men det bryr ni er inte om?

Nu tänker jag bara fokusera på det som är roligt, precis det jag behöver just nu. Jag struntar i vad alla vuxna säger, jag vet vad som är bäst nu. Tro inte att jag skiter i skolan, jag vet hur viktig den är, och jag kommer tillbaka dit när allt fixat sig, och satsar allt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej efter som du har en ganska stor blogg, har du aldrig funderat på att skaffa en professionell design ?

Jag gör gratis designer om du är intresserad

Sköt om dug puss

2011-11-23 @ 13:33:35
Postat av: AmandaHarde

sv; Tack! Gillar din blogg :)



Hur månag unika har du

2011-11-23 @ 14:16:36
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hur dog din mamma, pappa och syster? :(

2011-11-23 @ 15:16:14
URL: http://jenniferdrottning.blogg.se/
Postat av: sofia

hur ofta kollar du din mail? försök svara så fort som möjligt , jag har skickat ett mail!

2011-11-23 @ 15:37:10
URL: http://sofiaenilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

fin bild! :D <3

2011-11-23 @ 15:58:46
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Tänk på dig själv istället. På nuet. Inte på framtiden och inte på skolan. Utan försök tänk på dig själv mer. Nu när du behöver det. När du känner dig redo för skolan så kan du ta tag i det. Du är sjukt stark Julia! <3

2011-11-23 @ 19:04:08
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Sagaa

Du är så 7kt stark och du kmr klara det här! (vad än det här r)

Du har varit med om svårare saker, saker som inte en 13 årig tjej ska gå igenom. Jag skulle aldrig ha klarat det! Men du har gjort det/ håller på att gøra det.

Skit i vad dem säger, dem fattar inte att även du behöver läka ibland. Även om dem tror att du r som alla andra så vet du sj att du inte r det och att du har rätt!



Du klarar det här! // sagiisvarnamnet.blogg.se

2011-11-23 @ 23:38:59
URL: http://sagiisvarnamnet.blogg.se/
Postat av: Tora

Jennifer, sånt frågar man inte.



Juliah, du är bäst. Du är seriöst bäst. Du klarar allting. Förstår inte hur du kan, men du gör det.

<3<3<3

2011-11-24 @ 18:18:23
URL: http://toriie.blogspot.com
Postat av: Ida

Första gången idag som jag kikade in på din blogg. Jag beklagar verkligen allting som har hänt med din familj. Men du verkar vara en go' och glad tjej, på köpet så verkar du vara hur stark som helst! Det är inte vilken 13åring som helst som kan fixa en sånhär grej. Stå på dig tjejen, du är grym!

2011-11-25 @ 23:49:25
URL: http://idaschiold.blogg.se/
Postat av: Karolina

Satsa på skolan. Den tiden kommer aldrig tillbaka, en frihet att göra vad du vill i framtiden! Jag önskar att någon hade sagt det till mig när jag var 13 år. Du kommer förändras massvis under åren, när du är 19 år kommer du att se annorlunda på saker. Du har gått igenom otroligt mycket! Jag säger att du ska satsa på skolan för att jag tror på dig! Du är stark och har sådan viljekraft att jag tror att du kan klara vad som helst! Jag tror att du kan få MVG i allt! Lyssna på råd från de vuxna och gör sedan det som

är bäst för dig. Mitt råd till dig är att ägna dig tid åt skolan för den tiden kommer aldrig igen, använd det negativa som har hänt i ditt liv och satsa det på något som är bra! Jag hade aldrig tagit emot rådet när jag var 13, då tyckte jag att så mycket annat var viktigare. Så var smartare än mig. Ta hand om dig vännen!

2012-01-03 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0