Happy

Godmorgon snyggingar, taggade för en ny vecka ?! Det är jag i alla fall :D Känns som att jag börjar komma igång med allting igen, så nu går jag vanliga tider i skolan, jätte stolt över mig själv för det!

Gick upp lite för sent imorse, så har bråttom nu och hinner inte ta bilder, så visar outfit osv senare, drog på mig enkla kläder + guldsmycken - snyggt blev det!
 Och juste!.. Kikade igenom kommentarerna och godkände alla, och så är det en tjej som skrivit om mig på sin blogg, ska visa det senare idag, blev så sjukt glad, så vem kommer ha värsta leendet hela dagen nu?! Jo jaaaaag :D


Bjuder på den här bilden från i somras, visst blir man ego i den där spegeln?.. Hehe!


Kommentarer
Postat av: elin

haha :D vad kul! kika gärna in i min blogg, jag har en sjukdom som heter anorexia och skriver om mitt liv öppet, vissa gillar den och vissa gillar den inte och påstår att jag inet har riktig anorexia och tycker attjag har äckliga armar :(



kika gärna in! puss"

2011-10-03 @ 08:22:50
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: elin

gillar verkligen din blogg!

i min blogg skrivre jag om mitt liv och mina tankar med aorexia, fått kommentarer som tex, asså du har inte riktigt anorexia och de sa hon för att man har tydligen inte irktig anorexia nr man skriver ut om de offentligt i en blogg tex :O och att jag har äckliga armar osv :O kika gärna in om du ha tid och lust!

2011-10-03 @ 09:34:28
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Det var det minsta jag kunde göra. Glöm inte att kolla din mail också! Har skickat ett :)

2011-10-03 @ 10:05:43
URL: http://isabellsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0