Min dag

Förlåt förlåt förlåt för den jätte dåliga uppdateringen, men har inte hunnit osv, mycket just nu! Och när jag kom hem blev det en asgod middag, hehe :)

Men efter skolan köpte jag en chailatte och åkte och mötte Viking och lite andra folk, var galet länge sen, så det var super kul! Så vi chillade bara runt lite, snackade en massa och så.. Märkte också att jag verkligen behöver fixa ny jacka, galet kallt?!
Men vad händer nu då?! Jo jag ska mysa ner mig i sängen med massa choklad, grönt te + en film.. Vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: Maja <3

Sööt du e! :)

2011-10-14 @ 21:42:58
URL: http://majaohmans.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsan!

Har läst nästan hela din kategori som handlar om din bortgångna familj. Jag läste igenom alltihop med en klump i halsen, tåren i ögonvrån & magkänslan som talade om för mig hur enormt starka människor det finns.



Du är otroligt grym & jag blir så glad av att höra, att du ändå älskar ditt liv. Att du ändå kan fortsätta. Ingen kan döma dig innan de gått igenom vad du gått. Helt amazing, all kärlek till dig bruden! :)

2011-10-15 @ 14:03:29
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: N O R A ♥

Hej! Jag hittade precis till din blogg och undrar om jag kanske får länka den och berätta om dig i min blogg som håller på att bli rätt så stor. Är det okej med dig? kan länka inlägget til dig sen. kram <3

2011-10-20 @ 18:07:45
URL: http://noraandermatt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0