Eller?..


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Vad glad jag blir...tack för att du la in min favorit "peppa upp mig" låt :). Hoppas den funkar för andra också....och speciellt för dig. Du, vi åker till Berlin några dagar, men vi finns på mobilen. Ha en fin helg så länge och sköt om dig/Kram Pernilla P.s Höstlovet med sol och värme vore inte så dumt...bra ide...vi jobbar på det :) D.s

2011-09-02 @ 09:20:47
Postat av: Schönt

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-02 @ 13:05:58
Postat av: En blogggläsare

Du vet väl att det är du som får mig att orka varje dag?.. Så fort jag får det jobbigt (bor inte med min mamma längre av en speciell anledning) :'( så tänker jag på dig & tänker "Kan Juliah, som mist sin mamma, pappa & syster klara sig & må bra, så kan jag det också". Sitter & har tårar i ögonen just nu, för att jag är så ledsen, men ändå så glad att jag hittade din blogg som gör mig extra stark varje dag! TACK! <3 / Ronja

2011-09-02 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0