:)))

Nu har jag fått en massa bloggjobb klart, och svarat på era mail - skönt.. Blir så himla glad när ni mailar mig! Ny tävling på g, kommer nog upp i helgen eller så, spännande va ? :D
Sitter nu med en kopp grönt te. Det minskar risken till cancer, är bra för hyn och kroppen osv, så kör på 3 koppar grönt te varje dag + träning, toppen!

Och straxt ska krypa ner i min nybäddade säng, och smsa prata i tele osv, sen skönhetssömn som jag alltid tjatar om!

Bjuder på den här bilden, trött och sliten brud_!



Kommentarer
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Jag har också skickat till dig ett mail med en massa text + en idolbild. Hoppas du kollar det. :)



Sovgott<3

2011-09-28 @ 22:48:28
URL: http://piinkqueen.blogg.se/
Postat av: Niklas

Sötnos :) <3

2011-09-29 @ 02:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0