Nu kör jag :D

Ni vet dom här rycken man får ibland när man bara vill klara allt och sitter och planerar värsta drömlivet?! Dom rycken har jag fått flera gånger idag, och fan vad kul det är!

Jag håller fast vid vad jag vill, vad jag säger.. Jag kommer inte bara vara normal när jag blir äldre, jag vet vad jag vill, och jag ska lyckas, bra med mål och drömmar!
Jag vet exakt vart jag vill med bloggen, vet exakt vad jag vill med skolan för att komma dit jag vill.

Nu ska jag satsa, jag ska visa ALLA att jag kan, jag vill att flera ska komma fram varje dag och ta kort med mig, få fler läsare, klara av skolan, vara världens bästa flickvän, vara en bra kompis åt alla, hjäpa er bloggläsare ännu mer. Jag vet exakt, NU KÖR JAG :D




Kommentarer
Postat av: kajsa

du är grym tjejen :D <3

2011-09-30 @ 22:09:39
Postat av: kajsa

du är grym tjejen :D <3

2011-09-30 @ 22:09:45
Postat av: Niklas

Du är så duktig! Du kommer lyckas med allt du vill, det vet jag :) Och jag komemr finnas för att hjälpa dig ifall du behöver! :D



Och världens bästa flickvän... Det är du redan <3

2011-10-01 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0