Kollade precis mailen och hade fått den här super fina texten av en tjej, alla ord värmer verkligen - blir så glad! Fint skrivit va?!

" Hej Juliah!

Jag har en dröm, det är att få träffa Justin Bieber, men den är inte ensam min andra dröm är att få träffa DIG! Det är sant, Justin är en stor artist, en världsartist med över 20 miljoner fans, han är stor, men du är INTE mindre. För mig är du lika stor som honom.
Enda sen första dagen jag upptäckte din blogg så har jag kollat den varje dag, ja MINST 5 gånger om dagen. Du inspirerar mig så himla mycket!!
Jag vet vad du har gått igenom, jag vet inte hur det känns för det har aldrig hänt mig...att någon nära har försvunnit, men efter att jag har läst din blogg så har jag lärt mig mycket. Man ska verkligen vara glad åt det som man har.
Man kan ju tro att din blogg kanske är en "deppig" blogg med tanke på vad du har gått igenom, men NEJ! På ett sånt bra sätt så visar du hur man kan leva att lyckligt liv även fast man lever med en sådan stor sorg, jag kan inte förstå hur du kan vara så stark. Men du kan också skriva om din sorg på ett bra sätt. Jag blir ledsen bara jag läser det du skriver och det där sms:et från din mamma fick mina ögon att vattnas. Därför kan jag inte förstå hur du kan klara denna verklighet, så fruktansvärt som det egentligen är. Fortsätt som du gör, fortsätt leva livet.
Som jag skrev i början så vill jag verkligen träffa dig, eller rättare sagt jag SKA träffa dig! Om jag åker till Grönan och får reda på att du är där så kommer jag inte göra något annat en att leta efter dig tror jag, haha jag vet inte vad jag kommer göra då, gråta?! Jag vet inte, det känns omöjligt. Nu när jag skriver det här vill jag bara att du ska vara här bredvid mig, att vi var kompisar eller något. SNÄLLA BARA KOM! Det kanske känns konstigt när du läser, men det är seriöst så jag känner.
FÖR MIG så är du underbar, så inspirerande och så stark, väldigt vacker också! Åh, jag vet inte vad jag ska skriva, men vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig! Gud, du är verkligen till stor hjälp om man skulle behöva.
Det kanske inte ens är säkert att du ser detta, men jag hoppas på det bästa!
TACK FÖR ATT DU FINNS OCH FÖR ALLT DU GÖR! DU ÄR UNDERBAR! TA ÅT DIG AV ALLA FINA ORD DU FÅR FRÅN ANDRA, FÖR DU ÄR VÄRD ALLT BERÖM NÅGON KAN FÅ!
Juliah Strand denna underbara tjej är den starksate personen jag vet.
Glöm inte att veta att det du gör och den du är, är fantastiskt!
Lova mig att alltid berömma dig själv när du går och lägger dig eller något, va lika underbar mot dig själv som du är mot andra!
Kommer ALDRIG att glömma dig, jag älskar dig!
Massor av pussar och kramar från Amanda!
BE STRONG
Min blogg som jag har med en kompis: http://nemandas.blogg.se/
(om du ser detta så behöver du inte svara långt om du inte vill, bara gör något typ: dsakdjsgdjsgjhd, haha eller något så jag vet att du har sett de) "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så fint, du är värd varenda ord!!!

2012-04-30 @ 14:00:57
Postat av: Julia

Nej men gud så gulligt! :)<3

2012-04-30 @ 14:17:41
URL: http://juliapalveus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud så fin text! Du är värld att få höra/läsa sådana saker om dig :)



Ha en riktigt grym valborg nu juliah :)

2012-04-30 @ 16:22:27
URL: http://rosaskumbanan.blogg.se/
Postat av: Julia

Va gulligt! Och hon har faktiskt rätt!!:)

2012-04-30 @ 16:43:48
URL: http://mysjulia.myshowroom.se
Postat av: Amanda

TACK SÅ HEMSKT MYCKET ATT DU VISADE JULIAH! <3

2012-04-30 @ 17:56:15
URL: http://nemandas.blogg.se/
Postat av: Isabelle :]

Åh vad fint!

2012-04-30 @ 18:41:02
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Molly

Tycker du borde ta kontakt med bruden på riktigt och träffa henne! Tror hon skulle bli grymt glad! :D

2012-04-30 @ 18:52:20
Postat av: Anonym

jag vill också träffa JB!<3 Han är bäst

2012-05-01 @ 00:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0