My blogg ;)

Jag får kommentarer varje dag som kan se ut såhär " Ditt jävla äckel, du bloggar och tjänar pengar på att din familj dött, så jävla tragiskt du borde skämmas. Hade din familj inte dött skulle din blogg inte vara nånting, skärp dig nu va?"

Vart tog respekten vägen? En sak jag kan börja med att säga är.. Min blogg skulle varit lika "stor" som den är nu även om jag inte gått ut med i bloggen vad som hänt mig, tro mig det är sant, jag vet det själv. Jag gick ut med det i bloggen för att kunna hjälpa andra, och nu hjälper jag flera tusen ungdommar. Jag bloggar om allt jag gått igenom och visar att man faktist KAN vara glad, skratta och le även fast nånting hemskt har hänt, det är rätt stort att jag faktist kan visa det. Så tycker ni seriöst att jag ska skämmas för att jag delar med mig av min historia och hjälper andra? det kallar jag tragiskt.. Och jag är stolt, jag är så stolt över min blogg, över mina läsare och över att jag faktist lyckats?! Ett av målen var att kunna hjälpa andra, och jag gör det! Känslan att veta att jag faktist hjälper till är så j*vla bäst! Jag ger aldrig upp bloggen, så vadå om mina "haters" vill det? Nono alla som kommenterar skit är avundsjuka på bloggen, vi bloggare lär oss det liksom. Som när dom säger till Kenza att hennes blogg är skit dålig, att hon är ful osv? HAHA om hennes blogg är dålig varför skulle den då vara så stor? Samma med alla bloggare, en blogg har inte läsare om den är dålig, bara att inse! Äh ja ni fattar

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

bra sagt julah,asså herre gud den som kommterar det där har något fel på huvudet,så gulligt,dom är grymt avensjuka på dig! Skit i dom bara,och snälla kolla upp deras ip ring dem och snacka med dom! den perssonen kommer bli fett rädd och kommer inte stå för det dom säger!

2012-04-09 @ 17:45:53
Postat av: Erika Askebjer

Det var inte förens ca 1-2 månader tillbaka jag fattade hur jobbigt det måste ha varit för dig. Min farfar dog nämligen i februari och det kanske man tycker är en "liten" sak gämnfört med det du har gått igenom. Men det var väldigt stort för mig på något sett och jag var jätte ledsen. Men nu när jag kanske läser i tidningen och ser att någon har dött eller så, så fattar man lite mer när man själv har upplevt att någon när släkting har gått bort. Förstår du vad jag menar? Det jag försöker säga är att du är världens starkaste 14-åring på jorden som gått igenom såhär mycket. Och jag som tyckte att det inte fanns något värre då när min farfar gick bort. Du är stark och forsätt med det, du kommer komma långt, Juliah. BE STRONG♥

2012-04-09 @ 17:53:36
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se/
Postat av: signe

hej!

fin blogg:)

allt bra?:)

2012-04-09 @ 17:54:17
URL: http://ssignesliv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Din blogg äger..hur kan man skriva så!! ;o

Puss!<3

2012-04-09 @ 17:58:24
URL: http://forsrebecca.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag blir så irriterad över att du behöver få sånna kommentarer. Hur respektlös få man vara? Det är tragiskt att folk orkar lägga ner tid på att vara så avundsjuka.

Jag tycker att det är en styrka isig att du lärt dig att inte ta åt dig av allt skit som folk skriver. Jag tycker att du bloggar för en god sak och jag tycker att det är bra att vara ärlig i sina inlägg. Precis som du verkar vara. Fortsätt som du gör Juliah!

2012-04-09 @ 17:59:21
URL: http://sannatyglare.blogg.se/
Postat av: Kickan

En sak är säker...en DÅLIG blogg får inga läsare...varken postiva eller negativa. En dålig blogg självdör eftersom ingen läser den...



Julia, du har en enorm förmåga att uttrycka dig i skrift som gör att det du skriver berör...oavsett om du skriver om din glada eller ledsamma vardag. Du skriver rakt in i hjärtat. Den förmågan och gåvan är medfödd och har inget med ditt tragiska liv att göra. De kommentarer du får om det är sorgliga. Du visar verkligen dina jämnåriga att det finns möjligheter. Sen är det långt ifrån alla som har din gåva att skriva så tyvärr har inte alla möjlighet tjäna de pengar du gör på din blogg. Du har en gåva och har tagit vara på den.



Att läsa din blogg är ett frivilligt val av varenda bloggvän du har gör. Bevisligen har du en hel skara bloggvännner ♥ Jag är en av dem...trots att jag är 30 år äldre än de flesta av dina läsare :0)



2012-04-09 @ 17:59:35
Postat av: Idatove

skit i dem ! Du äger !

Keep going girl !

p.s älskar ditt hår ! <3

2012-04-09 @ 18:01:11
URL: http://idatove.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, alltsa fran borjan nar jag borjade kolla din blogg ibland tyckte jag bara du var en "poangplockare" som fick besokare for att du forlorat de i din familj.. men det ar sjalvklart inget roligt for dig och jag ar nastan saker pa att du hade valt din familj framfor bloggen. Nu laser jag din blogg vardagligen och det ar inte for att du forlorat personer i din familj utan for att jag tycker den ar bra. Men somsagt, jag tror anda du fatt lite besokare just pga det. Men det ar inget daligt, du peppar ju folk genom att skriva hur man ska vara stark osv.. karlek till dig dig tjejen, hoppas du inte missforstog min kommentar.

2012-04-09 @ 18:02:03
Postat av: Erica

Ta nte åt dig :) Superfin o kul att du hjälper sÅ många men kunde du inte typ göra veckans starka ngn gång ?

Man får berätta vad man ä stolt över att ha klarat :D

Hoppas filmen ä Nice

2012-04-09 @ 18:07:04
Postat av: sigi

Svarar du på alla mejl du får ? :P + din blogg är bäst <33

2012-04-09 @ 18:10:28
URL: http://sigih.blogg.se/
Postat av: Moa Mårtensson

Så Rätt!

2012-04-09 @ 18:18:18
URL: http://bbse.blogg.se/
Postat av: Anonym Hund

Dålig stil! Sluta tracka på henne! Jag skulle inte haft ork att blogga om jag fick såna kommentarer! Men, det finns väldigt många som tycker om bloggen ju...

2012-04-09 @ 18:18:21
Postat av: Anonym

Fin blogg:)

2012-04-09 @ 18:19:52
Postat av: Nadja ♥

Hurrudu, du är fan pinsam. du blev bara "känd" för att du förlorat din familj och att du gör dig känd pga. det. vilket är så stört

2012-04-09 @ 18:20:52
URL: http://mittlivsomnadja.blogg.se/
Postat av: erika

stå på dig!

du är så himla stark och verkligen någon man borde se upp till, som jag ser upp till!

har en kompis vars pappa gick bort nyss i ALS, och genom att läsa din blogg förstår jag mer vad det är hon verkligen går igenom, för själv är hon en som helst inte pratar så mycket om det.

du gör mycket bra för de som har varit med om detsamma!

2012-04-09 @ 18:21:02
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/
Postat av: tilda

Du är så himla bra, stark, söt, fin allt!

Du är min förebild Juliah!<3

2012-04-09 @ 18:21:37
Postat av: Julia

Du har så rätt juliah!! älskar din blogg, stay strong!! :)

2012-04-09 @ 18:22:43
URL: http://mysjulia.myshowroom.se
Postat av: Anonym

vettuvad?

du bloggar bara för att du känar penger. och du ljuger fan! DIN BLOGG SUGER, DEN SUGER! DET ENDA DU SKRIVER OM ÄR BAJSIGA SAKER SOM ÄR FULT OCH ASSÅ HERREGUD, din.familj.skäms.så.jävla.mycket.över.dig. Inse det, cp.

2012-04-09 @ 18:23:07
Postat av: Lisa

Jag tror inte att dina blogg hade vart lika stor om du inte hade förlorat dina familj..För jag själv och många andra som jag vet kom till din blogg bara för att det såg förlorat mamma, pappa och syster och det låter internsant och folk börjar och fortsätter läsa din blogg.

men jag älskar din blogg IAF

2012-04-09 @ 18:28:20
Postat av: Maria

Hur gör du din smoothie? Vilka ingredienser använder du osv? :)

2012-04-09 @ 18:30:00
Postat av: Katarina

Men seriös ? Snälla har inte personen som skrivit en sån komentar något liv ?. Jag har läst din blogg några gånger och jag va bara ute på datorn och spontan kollade och jag hittade din blogg på blogg.se och läste om att du hade förlorat din mamma, pappa och syster. Och vara 14 år och stark och fortfarande ha hopp livet de är stark! Visst du är på väg i mott vuxenlivet och kommer förstå änu bättre med åren om vad som hände din familj. Men självklart tycker du är otroligt stark som ha ett lende på läpparna trost allt hemskt som hänt. Jag är ingen bloggare själv men jag skrev en blogg men ja tappade lusten och i den skrev jag om hur de är och leva med Adhd, Som i din blogg du vill inspera mänskor och de gör du bra! Så kämpa på och lycka till :) // Ett bokstavsbarn :) Katarina

2012-04-09 @ 18:30:17
Postat av: Sofi

Taskigt att ens tänka på att kommentera sånt!

2012-04-09 @ 18:38:31
URL: http://www.watch.devote.se
Postat av: Jackie

You goo girl!! :D Det är bra att du är så stark att du inte trycks ner av sånna här kommentarer. Bara så du vet ser jag upp till dig enormt mycket.

2012-04-09 @ 18:45:21
URL: http://jackieie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller faktiskt med dig , men en fråga vem bor du med efter det som har hänt ? :))

2012-04-09 @ 18:45:50
Postat av: Malin Oskarsson

Eh, så jävla hjärtlösa människor det finns. Stay strong <3

2012-04-09 @ 18:46:21
URL: http://malleofsweden.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja, det är sjukt hemskt. Fattar inte hur man kan göra så, pengar spelar ingen roll när man mist så många man älskar!

Tycker det är bra att du finns, och kan stöda andra, jätte bra exempel på att leva livet ändå. Vara lycklig.

2012-04-09 @ 18:47:03
Postat av: johanna

Skit i vad alla andra tycker och säger.

Du och din blogg är fantastik.

Du behöver dig själv och äkta vänner.

Vad alla andra säger och tycker är deras problem.

STAY STRONG.

2012-04-09 @ 18:49:36
URL: http://johannaasbilder.blogg.no
Postat av: Emma&Jossan

Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste va för dej. Fast du har verkligen en fin blogg. Jag menar, jag började läsa din blogg när du hade kommenterat på Kissies. DÅ skrev du att du förlorat Mamma,pappa och syster dådå. Alltså det lockar till sig läsare.. Men nu vet jag vad som hänt osv. Ändå tröttnade jag inte. Man vill fortsätta eftersom du skriver om annat oxå ju!

Hoppas du förstod min konstiga förklaring! Och sköt om dig! KRAM!

2012-04-09 @ 18:56:26
URL: http://emmaandjossan.blogg.se/
Postat av: Della

Fan störda människor asså det är dom som är tragiska!



Din blogg är jättebra glöm inte det! :)

2012-04-09 @ 19:06:05
URL: http://vendelawending.blogg.se/
Postat av: Marija

Det är bara några avundsjuka människor och respektlösa som gör så! Allt som du skrev va helt rätt! <3 GO JULIAH haha

2012-04-09 @ 19:08:17
Postat av: Anonym

Patetisk är du! Nu skriver du om hur folk kränker dig och massa skit. Snälla du är 14 år gammal och vet inget om livet än? När du blir 18-20 år gammal kommer du förstå hur löjligt allt detta är. Nu tänker du att du aldrig kommer att tänka så men vänta bara.



DU BLIR INTE KÄND ÖVER ATT SKRIVA OM HUR FOLK KRÄNKER DIG OCH HUR FAN JÄVLA STARK DU ÄR.



1. du är 14 år gammal och har förlorat oskulden? hahaaaaaa falskt

2. du säger att du har shoppat as mycket men sedan visar du bara upp en tröja och typ två nagellack?

3.du säger att du kommer att ha en walkincloset hahaha dröm!

4. att du skriver om hur folk kränker dig? om du inte pallar lägga in energi på folk som kränker dig varför lägger du upp en massa inlägg av hur stark du är`?

5. dina läsare är ungefär vid 12-15 år gamla och därför är du statisk så hög.



Ingen jävel som är 16+ läser din blogg vet du varför? skriv något vettigare än hur stark du är. falsk är du säger jag bara.

2012-04-09 @ 19:10:42
Postat av: Amanda

Bra! Bry dig inte om avundsjuka haters! Du äger och du är mycket mer starkare än dom, dina haters är bara svaga och behöver därför trycka ner andra personer. Fortsätt så! Vissa att du inte bryr dig och att det inte går att trycka ner dig! Du hjälper dig själv och andra! PUSS O KRAM <3

2012-04-09 @ 19:20:15
Postat av: Josefina

Hej <3 Först ville jag bara säga att jag älskar din blogg och du är en JÄTTE stor förebild för mig! <3 Jag känner igen mig så himla mycket av det som du nu skriver i ditt inlägg.. Jag och min kompis driver en blogg och jag har haft en blogg själv.. Det finns så många haters så det är inte sant asså.. Men att skriva något sådant till dig är bara sjukt!! Du ska veta att du är skit snygg och söt och den starkaste människan som finns på jorden! Jag läser din blogg varje dag typ 10 ggr. och jag älskar dig mer och mer för varje dag! Var stark Juliah <3<3<3 Kram <3

2012-04-09 @ 19:27:01
URL: http://sunrize.blogg.se/
Postat av: Cornelia

du där uppe som inte vågar ha namn;

du är så jäkla töntig, varför läser du då hennes blogg om du tycker att det är dålig? :o

2012-04-09 @ 19:27:13
Postat av: Fiona

Bra sakt Juliah and Stay strong <3 !!!!!

2012-04-09 @ 19:31:35
URL: http://sweetdreame.blogg.se/
Postat av: johanna

JAG tycker att du är sjukt stark!!!<3 jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade hela min familj. jag känner inte dig men du är en ENORM förebild. du är seriöst den starkaste tjejen på jorden. bry dig inte om anonyma/töntiga människor som sitter bakom en skärm och skriver elaka saker till dig. till dem säger jag bara väx upp!!! låt dem aldrig trycka ner dig gmn!!<3 jag ser verkligen upp till dig. du är en ängel, superstar och har värsta drivet!!<3 du tar dig igenom motgångar som inte många har varit med om!! jag vet många som har förlorat föräldrar. det är svårt. jag lovar att tipsa dem om din blogg!!<3 seriöst Julia!! sluta ALDRIG att blogg!!!:) älskar verkligen din blogg!<3

hoppas att allt blir bra!<3

KRAM:)

2012-04-09 @ 19:37:19
URL: http://johannahsliv.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes

Hej! Det är den första gången som jag besöker din blogg.

Redan när jag såg din blogg på blogg.se så tänkte jag: wow! Hon har upplevt så mycket men ändån ORKAR hon! Thats what I cold STRONG! Att du vågar visa: Alla har inte varken mamma eller pappa.

När jag läser detta så känner jag mig bortskämd •100000

Sorry mamma och pappa för allt dumt som jag har gjort! Jag förlorade min morfar för lite sedan. HEMSKT! Ändån hade jag inte ett så starkt band till honom.

Fortsätt med det du gör gmn!! Tänker på dig! You are STRONG!

2012-04-09 @ 19:41:11
URL: http://agnesjohanssons.blogg.se/
Postat av: Jennsans värld

Men satan vad idiotiskt! Hur kan en människa ens säga något sådant? Så elakt och hjärtlöst. Stå på dig!



http://jhshop.se/ - Smycken & Accessoarer för den modemedvetna

2012-04-09 @ 19:46:20
URL: http://jennsansvarld.blogg.se/
Postat av: ♡ ♥ y o u will be strong

skit i såna kommentarer, dom är ju bara avundsjuka på dig att du har lyckats med något! :O

2012-04-09 @ 19:47:39
URL: http://youwillbestrong.blogg.se/
Postat av: Fanny

Keep fithing Juliah! Du vet vem du är och du borde vara stolt för det. Det finns människor till allt och bry dig inte om dom. De fattar inte och är inte friska. Inget kan stopa dig Juliah. Keep be strong!

2012-04-09 @ 19:50:40
URL: http://kvistarnas.blogg.se/
Postat av: ellen

fan va löjlig kommentar och onödig! den som skrev kommentaren borde skämmas!

jag håller helt till dig juliah!

stay strong!

2012-04-09 @ 20:03:27
Postat av: sara

Jävla idioter. Det är väl inte ditt problem att de är lite svunsjuka. De är ju bara idioter och jag vet att du du vet att man inte ska ta skit. Men det är så jävla svårt. Jag blir värkligen upprörd. Jag såg en gång att du hade fått en sån kommentar "Du skryter för mycket". Jag önkar att jag kunde göra nåt men.. Älskar dig!

2012-04-09 @ 20:22:32
URL: http://sarawf.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är säker på att hennes familj inte skäms över henne tvärtom de är stolta över henne! Så sluta med era taskiga kommentarer och då menar jag till er som skriver dom.

Juliah du är den starkaste människan på jorden det ska du veta :)

2012-04-09 @ 20:40:05
URL: http://mysjulia.myshowroom.se
Postat av: Ebba

vad heter din nya blogg?

2012-04-09 @ 20:44:55
URL: http://humlanebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså gud hur kan man bara säga så dusom är såå stark o snygg hej hallå varför tittar du int hit på bloggen om du tycker att den blir ngt pga att hon har misst många?...sorry juliah jag blir bara lite lessen när man säger sånt om dej jag vet ju att du kanske int tar åt det lika mycket men jag blir stööörd när man sejär nåt sånt om söta fina juliah:)<3o du där uppe som säger att hon bloggar för att tjäna pengar???saywhooot hon visste säkert int de nä hon börja att de sku gå såhär bra duär säkert bara avonsjuk för att hon är så vacker o att hon har ett <3 till skillnad från dej!...



Puss o kram ti dej fina söta vackra juliah:)<3<3

2012-04-09 @ 20:50:15
Postat av: Johanna :)

Det finns inte ord för att beskriva hur stark du är!



Älskar din blogg! <3

2012-04-09 @ 20:50:27
URL: http://johannaelsamarias.blogg.se/
Postat av: johanna :)

Det finns inte ord som beskriver hur stark du är!



Älskar din blogg!

2012-04-09 @ 20:53:28
URL: http://johannaelsamarias.blogg.se/
Postat av: johanna :)

Det finns inte ord som beskriver hur stark du är!



Älskar din blogg!

2012-04-09 @ 20:53:28
URL: http://johannaelsamarias.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag tycker du är stark Juliah. Respektlösa folk som skriver sådanna kommentarer förstår ingenting. Om du inte hade haft en story att skriva om hade du antagligen inte haft så stor blogg. Det kan jag däremot hålla med om. Men alla haters kan ju gå och slänga sig i väggen då, bara för dom inte har någon story. De är avundsjuka på dig för att du blir känd för att du skirver om din familj. Det är inte sant. Det är din blogg och du skrier precis vad du vill. Gillar dom inte din blogg, så tycker JAG att dom kan hålla sig undan.



Din blogg är fantastisk och jag tycker du är mer fantastisk. Att ens familj har dött är inget man skryter om och får pengar för. Men jag vet att du gör det för att hjälpa folk. Och det har du ju lyckats med. Keep going Juliah! Jag förstår hur du känner, jag lovar.

2012-04-09 @ 21:00:24
URL: http://beamolin.devote.se
Postat av: Ysen

Hemskt att människor håller på så -.-

2012-04-09 @ 21:00:54
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: Corneliapettersson'

Hur orkar man änns lägga ner tid på skit? Jag förstår inte hur dom som skriver kommentarerna tänker, helt seriöst. Dom är bara så grymt avundsjuka. Om dom skulle hamna i samma situation skulle dom inte ha någonstans att ta vägen, hur skulle dom göra? Fan ta o visa lite respekt, Juliah är världens grymmaste person. Är det bara jag som tycker det? Stay strong.

2012-04-09 @ 21:08:24
URL: http://corneliaaofsweden.blogg.se/
Postat av: Corneliapettersson'

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG JULIAH, DITT UTSEENDE, ALLT. DU ÄR SÅÅ STARK. Dom som säger så har inget liv, varför änns lägga ner tiden på skit? Varför änns läsa din blogg om dom tycker att den är så dålig? ÄLSKAR DIN BLOGG<3

2012-04-09 @ 21:11:50
URL: http://corneliaaofsweden.blogg.se/
Postat av: LÄS

Juliah ta din tid att läsa! Du har säkert hört det förut, men läs! Och ni andra.. Att sitta och skriva till en människa som kämpär, men som ni trycker ner hela tiden! Det gör ni för att ni inte förstår henne, ni bryr er inte, och ni ska VETA det gör så jävla ont det med! Att skriva SKIT på Juliahs Blogg som hon gjort för att skriva ut sig, visa vem hon är, dela med sig. Tror ni inte att hon har ett hjärta? om ni förlorat eran FAMILJ som ni ser vart enda dag, som ni jag hoppas.. Älskar. Tror jag att med tiden skulle ni förståt, tryck inte ner henne visa RESPEKT, om ni inte kan säga något snällt, så säg ingenting! Juliah du är en så fin tjej, så fin både in o utsidan.! De kan inte trycka ner dig du kommer alltid stå högst upp, du kommer alltid vara Juliah, <3 vet inte om du tog tid att läsa, hoppas att du gjort det o att det här hjälpte dig. Min respekt till dig, Juliah<3

2012-04-09 @ 21:13:44
Postat av: maja

sit i dem juliah

2012-04-09 @ 21:15:40
Postat av: Anonym

Men alltså va? haha alltså fyfan. du borde seriöst skämmas för det du håller på med.

2012-04-09 @ 21:16:58
Postat av: Bella

Folk är sjuka i huvuodet som en tänker tanken om att komentera sånt. Du är så jävla stark, jag skulle läsa din blogg även om din familj inte hade dött. Vet du varför? För att du har ett sånt go i dig, du skriver om allt och ingenting.



jag älskar dig, jag menar det. Du rockar! ♥

2012-04-09 @ 21:18:51
URL: http://hibella.blogg.se/
Postat av: Sophia♥

Fattar inte vad folk tänker med.

Man skriver bara inte så till en tjej som förlorat nästan allt & kämpar vidare & försöker vara posetiv.

Så försöker dom trycka ner dig till.

Hemska människor, kämpa vidare juliah!

Loveu!

2012-04-09 @ 21:21:28
URL: http://awesomeones.blogg.se/
Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

Stay strong!

Jag mår bra av att läsa din blogg, du är grym! Kom ihåg det!

2012-04-09 @ 21:26:23
URL: http://lifestylebylovisa.blogg.se/
Postat av: Maja

Stay strong!



Du är grym Juliah vi som älskar dig har du gjort starkare. Du är en god människa som har hjälpt många ungdomar.



Vi älskar dig glöm aldrig de<3

2012-04-09 @ 21:34:03
URL: http://underbaraliiv.blogg.se/
Postat av: Matilda

Asså för det första vill jag bara säga..JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! Asså din stil,din shopping och ALLT. Jag tycker du ska skita i vad alla haters skriver för allt dom skriver är falskt! Du är såå jävla stark och jag fattar inte hur du kan men fortsätt kämpa Juliah! Jag känner ju inte dig personligen men jag skulle verkligen vilja det för du verkar vara underbar! Alla haters vill bara att du ska bli ledsen och sluta blogga. Då har dom nått deras mål. Men om du fortsätter vara stark och skita i dom kommer dom tröttna för du är mycket starkare än dom! Ingen är starkare en Juliah Strand! <3 <3

2012-04-09 @ 21:34:32
Postat av: Ida

Du ska inte ta åt dig juliah! Du är hur underbar som helst o de vet du med! <3 <3 <3

Dom är hur avundsjuka som helst, bry dig inte, du vet vem du är! ;)

Stay strong Girl!<3

ÄLSKAR din blogg föresten, puss... <3

2012-04-09 @ 21:42:42
URL: http://idanedins.blogg.se/
Postat av: Linnea

Bra sagt!!

Hur kan man skriva så, ditt jävlas äckel!!

Nt till dig juliah. Jag tycker du e stark och du är min ena förebild.<33

Till dig som skrev detta tänk snälla det handlar om hennes familj...!!

2012-04-09 @ 21:44:02
URL: http://lineo.blogg.se/
Postat av: sanna

den personen ska fan bara var tyst, den är avensjuk på dig för du håller i en sån stor blogg och att den äger ALLAS!

fuck den personen, du pratar inte så mycket om din familj, du pratar mest om dig , shopping osv :D

älskar din blogg

skit i fittan ;)

pöss <3333333333333333 kärlek till dig gumman <3

2012-04-09 @ 21:50:06
Postat av: Tara

Ingen vet vad hon har gått igenom och ingen kommer någonsin förstå det, om hon vill ta ut det på bloggen mår hon väl förmodligen bra av det. Det kan kännas bra att få ut allt. Så låt henne. Sluta skriva taskiga komentarer, hon kommer ändå inte bry sig? Så varför lägga ner tiden på det? Om ni ändå ska skriva taskiga saker. INGEN vet om hennes familj skulle vara stolt över henne eller inte, det är bara så sjukt respektlöst att skriva något sånt. Och med tanke på att hon är så sjukt stark så tror jag till 100% att dem är så stolta som man kan bli. Fortsätt kämpa Juliah, och gör det du mår bra av, du förkänar det bästa! :)

2012-04-09 @ 21:54:43
URL: http://taraasiadatt.blogg.se/
Postat av: Lina

Asså, har dom inget liv eller?

Om dom bara tänker hacka på dig sådär så kan dom faktiskt dra åt skogen..

2012-04-09 @ 21:55:19
Postat av: Josefine

Jag har hur stor respekt till dig dom helst. Med allt du gått igenom. Blir hur inspirerad som helst utav att se att du orkar stå upp och stå för det som hänt dig.

Men det kanske inte är så kul att se varje dag vad du köper, att du kan köpa vad du vill, shoppar hela tiden. Jag slår vad om att det finns tusen ungdomar där ute, som både blir inspirerad av dig , men även undrar hur du kan köpa massa nya saker hela tiden.

Men det är ditt sätt att driva din blogg.

Jag har väldigt stor respekt för dig.

2012-04-09 @ 22:02:32
Postat av: felicia

Juliah skit i henne/honom den personen är bara avundssjuk hjärtat VI STÖTTAR DIG <3

2012-04-09 @ 22:04:26
URL: http://feliciaswonderfulworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns en anonym där uppe som hadd ett ganska långt inlägg!!!,1hon skrev säkert att folk kränker henne för de skulle fatta att det är ingen ide!!vet ni vad haters om ni skulle ha en blogg o ha en massa männskor som säger att jooo du skrive såna onödiga saker som att du har förlorat en massa nära människor och så skriver du om det för att få pengar???alltså ja vet int ha dom typerna tänker men det ja vet är att dom har int minsta lilla vett i skallen!!!och hon har ju en blogg finns det lagar att man måste skriva exakt om det och inte om det och inte informera om du har blivit kränkt??jag blir såååååååååååå STÖRD på sådana människor!! Tänk o gå igenom nåt som hon har och så blir ni kränkta det måst lätta på livet vetni,men juliah hon har lärt sig och inte bry sig om er haters,att njuta av livet så mycket det går!sluta nu ingen ide liksom en fråga som jag har till nästa hater som lägger upp en kommentar får svara på frågorna eller ens en av dom

1varför hatar ni juliah

2hur har ni fått för er att hon driver en blogg för att få pengar

3varför tittar ni in på den om den nu är såååå dålig?...

4det värkar som ni inte skulle veta att man måste försöka ha det roligt om man går igenom sånt här men ni gör det svårare när man är elak mot henne är det så??



Och till slut juliah vill jag att du skall veta att det är måångamånga som älskar allt av dej:)duär såhääääääääääääär fin,söt,vacker,underba,och ljuuuvlig omyyyckemycke mer<3bra att du är stark och att du klarar av att falla ibland men endå vet hur du skall leva ditt liv med en massa haters,dåliga dagar o sånt stark är du gumman det är bra att du klarar av att falla också kom ihåg det du är min förebild snygga du älskar dej ju!:):)<3<3<3<3

2012-04-09 @ 22:07:10
Postat av: Cajsalisa

Jävla idioter! Du är inget äckel. Du ska inte skämmas, dom ska skämmas. Din blogg är bäst och du är så stark!!

2012-04-09 @ 22:19:56
URL: http://cajsalisas.blogg.se/
Postat av: Tilda

Omg.. dom som skriver skit? vafan läser dom ens? idioter..

Jag kan säga att jag INTE läser din blogg för att du gått miste om din familj, utan för att du visar att 'vill man, så kan man klara allt' , och för att du är rolig att följa + att du gör mig galet glad och peppad till livet så det är inte sant! Älskar när det är ett nytt inlägg från dig Juliah.

bullshit som skitsnackarna skriver, varför slösar dem ens sin tid på dig om du nu är så patetisk ENLIGT DEM.. idioooter är dom!

Stay strong bruden :) loveu

2012-04-09 @ 22:20:54
Postat av: fanny

You go girl! Helt seriöst, din blogg är grym lot ingen annan änns låta dig tänka att det inte är så. Stört stark är du också! Jag undrar bara hur fick du så stor blogg, alltså hur gjorde du så att alla upptäckte den..? Ha ett bra lov kraam!

2012-04-09 @ 22:38:10
URL: http://baarafannys.blogg.se/
Postat av: Adelina

Så sant:) och ni som sitter och kommenterar sånt som jag såg att ganska många hade gjort gå och skaffa er ett liv ni vett väll att ni lägger ner tid på en människa som ni inte gillar men man förstår att ni gör för i såna fall skulle ni ju inte bry er ni är bara så avensjuka av att hon har det bra nu och är så stark som hon är fast allt som har hänt henne ps: älskar dig ditt hår är underbart stay stron <3

2012-04-09 @ 22:40:44
URL: http://adelinaspace.blogg.se/
Postat av: Maria<3

Att det ens finns människor som kommenterar sånt där skit till dig... det är sjukt.



Älskar dig blogg Juliah, sluta aldrig blogga!

2012-04-09 @ 22:50:32
URL: http://ringabys.blogg.se/
Postat av: Deqa

Så sant Juliah! Nu går du mott rätt håll <3

2012-04-09 @ 22:59:43
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: DANA

Du är stark Juliah ! Bra att du står på dig! Avundsjuka jävlar.

2012-04-09 @ 23:01:25
URL: http://danaofsthlm.blogg.se/
Postat av: .

fattar inte vad vissa tänker med. Såg en kommentar lite längre upp av en anonym, såklart. Om det dom kommenterar är deras åsikt, så kan dom ju skriva in ett namn/mejl/bloggadress. Och stå för det dom säger. Den skrev bla att du inte vet något om livet än bara för du är 14år. Du har gått igenom mycket, alldeles för mycket egentligen. Och jag tror du har väldigt mycket koll på saker och ting, säkert mer än den som kommenterade. Eftersom den skrev en så jävla omogen kommentar så gissar jag på att den inte är så mycket äldre än dig. Kanske till och med yngre. Och klagar på att du tjatar om hur stark du är, herregud. Du har rätt till att skryta, du har orkat med något som inte många skulle orkat med, och lever fortfarande ett normalt liv. Och att du är 14 och förlorat oskulden? ja åldern spelar väl inte så stor roll, så länge man är redo. Personen skrev även att du skriver att du shoppat mycket och att sedan lägger du ut en tröja och 2 nagellack, har då aldrig sett det? och att den inte tror på att du kommer få en walk in closet, avensjuka jävel:D " dina läsare är ungefär vid 12-15 år gamla och därför är du statisk så hög." för det första, bra svenska, för det andra. Vad spelar det för roll hur gamla läsare du har? fler än hon/han någonsin kommer få. Förlåt att jag skrev så långt, men blir så jävla störd. Ta inte åt dig av alla omogna kommentarer, fyfan så lågt man får sjunka, fyfan! Ta inte åt dig av det dom skriver. Och låt inte dom trycka ner dig. Puss, fortsätt kämpa juliah, din blogg är grym!<3

2012-04-09 @ 23:20:30
Postat av: Elin

Helt sjukt att skriva en sån kommentar! Tycker du är sjukt stark som kan klara av att gå igenom detta och samtidigt blicka framåt! Fortsätt precis som du gör! :)

2012-04-09 @ 23:22:27
URL: http://ceags.blogg.se/
Postat av: Sandruuu

Heej :D <3



Du är enormt stark, fattar inte hur du orkar, jag har blivit misshandlad av min pappa o kan bara känna att allt är piss och du har fölorat hela din familj o ändå hur positiv som helt du ska bara veta hur mycket du peppar mig till massa. Skit i vad dom idioterna säger!

Din blogg är hur bra som helst, du peppar folk till att bli positiva när allt är skit!

Kämpa på bara!

Kraam

2012-04-09 @ 23:25:37
Postat av: Josefine

Strunta i vad dom säger, du vet ändå vad som är rätt :) Btw jätte fin och bra blogg! Allt bra med dig :)

2012-04-09 @ 23:46:16
URL: http://juicybrene.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låt bara alla dumma kommentarer rinna av dig..

Du är stark och dina "hatets" är bara avundsjuka! Glöm aldrig det.

Du är bäst, älskar dig :) <3

2012-04-09 @ 23:52:47
URL: http://www.linneasfoton.blogspot.se
Postat av: Isabelle Palmgren

Ta inte åt dej tjejen:)

2012-04-10 @ 02:39:14
URL: http://isabellepalmgren.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa

Du är så vacker och så stark...

Jag har inte förlorat någon nära mig, men det är så jäkla underbart att du kan hjälpa andra som har gjort det, och att du kan le trots det som hänt dig. Jag hoppas att du finner lycka ( vilket du redan gjort tror jag (= ) och kärlek i ditt liv. Haters är patetiska idioter som inte har något annat för sig än att sitta framför en data och tracka ner på andra. Fast jag hatar inte haters, jag tycker ärligt talat bara synd om de. Tragiska liv de måste ha...



Ps. Dina ögon är bland de finaste och ärligaste jag någonsin sett. (=



2012-04-10 @ 03:54:24
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Har bara läst din blogg enstaka gånger men tycker verkligen den är berörande (grät första gången jag läste den) och om den kan hjälpa en enda människa som går igenom samma sak så är det guld värt. För min del så gör det att jag uppskattar det jag har mer! Keep up the good work!

2012-04-10 @ 03:59:40
URL: http://mikaelastahlen.blogg.se/
Postat av: isa

helt sjukt hur folk kan skriva sånna hemska kommentarer!?

du är bäst, ge aldrig upp!

2012-04-10 @ 09:28:42
URL: http://ellmans.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fortsätt med det du gör! Du är stark och en bra förebild, fortsätt!

2012-04-10 @ 10:12:58
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Fyfan vad förbannad man bli på såna töntar. Ingen annan än du och dina närmaste kan veta vad du har gått igenom och du inspirerar folk som har gått igenom samma eller liknande saker och visar dom att om man kämpar och vill så kan man ta sig igenom det.



And that´s that!

2012-04-10 @ 10:23:26
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: pussduebäst♥

(Y)

2012-04-10 @ 10:40:50
Postat av: Linnea

Allså vissa går bara in på bloggar för att kommentera elaka saker och sänka ens självförtroende :( men jag älskar din blogg och Due så cool och jag skulle vilja träffa dej :3 stay strong!

2012-04-10 @ 10:48:32
Postat av: Julia

Jag håller med om alla föregående kommentarer i det här inlägget! Du är verkligen sjukt stark, om något hände min familj skulle jag inte ens kunna föreställa mig vad jag hade gjort. Din blogg är i alla fall grym, den har "intressanta" inlägg och är galet läsvärd. Keep up the good work! Kram :D

2012-04-10 @ 10:56:46
URL: http://anderssonjuliaa.blogg.se/
Postat av: emelie

Men snälla, vad ska du göra då, låtsas som att du inte förlorat hela din familj? Det är ju bara så det är, det har väl INGEN som helst betydelse för din blogg i övrigt. Det tycker inte jag iallafall. Det är ju inte så att jag läser din blogg för att jag tycker synd om dig, jag läser den för att den är bra och för att du verkar vara en sån fin människa. Och dessutom så använder du ju inte din situation på ett "snälla tyck synd om mig" - sätt, så jag förstår verkligen inte varför folk klagar. Du säger ju bara som det är.

2012-04-10 @ 11:13:25
Postat av: fanny

tycker de e så taskit... när folk skriver så där till dej me ja tycker att du e grym. ja o min kompis tycker att om nån inte gillar din blogg bör dom inte läsa den heller

M.V.H. FANNY O ALICE

2012-04-10 @ 11:56:48
URL: http://fansan.blogg.se/
Postat av: Selma

Fan snacka om ingen empati för hur andra känner sig. Din blogg har säkert hjälpt några hundratals ungdomar att stanna kvar och kämpa trotts att livet är piss eller att någon har dött. Du är helt fantasktiskt duktig på de du gör! Kram!

2012-04-10 @ 12:56:54
URL: http://marsello.blogg.se/
Postat av: Moa

Nej, din blogg skulle inte vara lika stor om du inte gått ut med det. Är ju liksom det som gör dig speciell. Men det var dumt skrivet av personen, det är ju dit val vad du bloggar om.

2012-04-10 @ 13:57:27
Postat av: Kungen

Det är bra! En blogg är till för att skriva vad man vill i. Tragiskt eller ej. :)



Stå på dig!

2012-04-10 @ 14:06:34
URL: http://kungen.blogg.se/
Postat av: Elin

De som skriver så skulle ju aldrig våga säga så till dig. Och det är skönt att se att du tar åt dig av oss som gillar din blogg och tycker du är fantastiskt stark som struntar i dom andra. Vad är det för hemsk människa som kan säga så? Usch.

Du är grym. :)

2012-04-10 @ 14:09:11
URL: http://queeneileen.blogg.se/
Postat av: Millan

Till de som skriver så "läs inte då era jävla äckel"



YOUR'E STILL AWSOME JULIAH<3

2012-04-10 @ 15:12:32
URL: http://yogho.bloggplatsen.se
Postat av: ebru

hej juliah, din blogg är underbar. men vill bara säga att din föräldrar är säkert stolta men har ingen anning men folk borde nt lägga sig i , men du har jo förlort din familj o de o det drar mer intresse till din blogg om du fattar vad jag menar.?



puss & kram

2012-04-10 @ 15:42:49
Postat av: Linnea

Tänk snälla tänk.....

Fattar du nt att hon har det jobbigt!!

Och så fegt att skriva anonym !!!

Vilket för jävla sätt!! Hater er heatets!!!

I<3U always!!!

2012-04-10 @ 17:00:39
Postat av: sally

omg alla haters ni ska bara va tysta. JULIAH E SJUKT STARK OCH BARA BÄST. SÅ NI ALLA HATERS ATT HA FÖRLORAT HELA IN FAMILJ E INTE ROLIGT . SÅ VA BARA TYSTA OCH SÄG INTE ATT HON SKRYTER ELLER KÄNNAR PENGAR PÅ ATT HENNES FAMILJ HAR DÖTT.



SÅ TILL ALLA NI HATERS TYST ..........

2012-04-10 @ 17:05:34
Postat av: Lisa

Hej Julia! För det första, du är fantastisk! Jag vet inte själv hur jag skulle reagera eller vara om jag hade ditt öde, jag skulle förmodligen vara helt förstörd! Ditt stora intresse för mode verkar som att shopping är ditt stora utlopp för att hantera sorgen, det kanske kan anses som ytligt, i synnerhet för de som är avundsjuka och inte förstår psykologin bakom det, du visar ju även din djupare sida ibland på bloggen också och det visar att du har äkta känslor och är ödmjuk utöver shoppandet och annat tonårssnack. Jag hoppas att du får och kan ta allt stöd du får som inte är materiellt utan som kan hjälpa dig på ett känslomässigt plan och hjälpa dig genom dina mörka stunder. Jag är 32 år och läser visst din blogg, och bara där har dina "haters" fel. Det är synd om dem trots att de är idioter! De förstår tydligen inte bättre. Stor kram till dig Julia, jag önskar dig lycka till! Du kommer att gå långt och förtjänar varenda bloggkrona!

2012-04-10 @ 18:47:56
Postat av: halime

du ska inte ta åt dig av vad andra tycker elr säger utan det räcker med att du är dig själv. Beklagar det med din familj och fortsätt kämpa och bry dig inte om andra som inte har något liv och skriver patetiska saker :)

2012-04-10 @ 18:53:57
URL: http://halimehawile.blogg.se/
Postat av: Hanna<3!

Hej Juliah! Hoppas du läser denna kommentaren! Du ska inte lyssna på vad alla andra säger! Du sköter ditt liv, dom sköter sitt ! Din blogg är grym! Att du står i denna tid, och ändå skrattar,ler & kan se glad ut! Det är helt underbart att se! Jag är ju bara 12 år..men jag brukar läsa din blogg varje dag, för att jag mår bra av det du skriver, jag mår inte så bra just nu, men när jag brukar vara ledsen eller orolig, så tänker jag på dig och din blogg! Du är en sjukt stark & grym tjej! Fortsätt så! Från Hanna<3

2012-04-10 @ 22:59:33
URL: http://bbarahannaa.blogg.se/
Postat av: Michaela boden :)

Hej Juliah!

Du ska inte bry dig om dom, det är klart att dom är avunsjuka, men dom behöver inte skriva så.. det är klart att din blogg kanske inte hade varit så jättepopulär utan det speciella som jag inte vill ta upp.. men du bloggar inte för att få pengar du bloggar för att det är kul och att du behvöer ofc någonting annat att tänka på och kolla alla kommentarer ovan! Juliah, dom är avunsjuka! tänk på det! Vi stöttar dig, vi lovar!! :) P.S jag ÄLSKAR din blogg och du för du e underbar! :* kraaam

2012-04-11 @ 06:20:28
URL: http://livetsommichaela.blogg.se/
Postat av: Emma waltersson

Åh va söt du är! ^^ helt sant de du säger, fast det finns ju bloggar som inte har läsare för att den inte har utgått som att den ens existerar. men min fråga är, hur gjorde du för att "hämta" läsare? Sen är det ju en sak om dem stannar eller inte.. ^^ kram<3

2012-04-11 @ 08:51:44
URL: http://emmamelbourne.blogg.se/
Postat av: Matilda Karlsson

bra sagt juliah!

en fråga bara om du nu ser detta, läser du alla kommentarer du får ?

KRAM!<3

2012-04-11 @ 09:12:40
URL: http://http:/matildakarlsson.devote.se
Postat av: Jenny

Sjukt äckliga människor som ens kan med att skriva sånt. Juliah, du är min absolut största förebild och helt underbar! Låt ingen trycka ner dig för de är bara avundsjuka på dig och ditt liv. Du har gått igenom så mycket och du är så sjukt stark! Stå på dej, du klarar allt!

2012-04-11 @ 14:53:24
Postat av: Julia

hejsan , jag älskar din blogg börja läsa den nyss och det känns som du lever samma liv som jag har fast jag har bara förlorat min pappa.



Lovit !!!

2012-04-11 @ 16:44:32
URL: http://jullandammhag.blogg.se/
Postat av: Sara

Det folk inte tänker på är att du inte skriver så himla mycket om din familj och dom du har förlorat i bloggen, vad jag tycker då. Tycker det är mest om någon har frågat något, annars tycker jag mer det bara är vardagsgrejer. Det jag tror att folk tänker på när dom säger en sån sak till dig är väl mer att du har det som rubrik för din blogg "för att lockatill dig läsare" jag skiter i vilket. Jag gillar din blogg oavsett haha.

2012-04-11 @ 23:38:04
URL: http://ekebergsara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill börja med att säga att din blogg är grym!

Men alltså jag kan hålla med lite, TILL VISS DEL! Jag själv hade aldrig klickat in på din blogg om inte din familj hade dött. Hade bara fortsatt att skrolla ner på blogg.se och inte sett det. Jag tror att många hade gjort som jag isåfall. Men nu när du engagerar dig så pass mycket i din blogg osv. så blir det ju en vanlig läsbar blogg! Men som sagt, hade aldrig klickat in på din blogg om du inte förlorar hela din familj, intresset kom sedan. Förstår du vad jag menar?

Men det är en bra blogg!

2012-04-12 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0