Ta ingen skit

Det kommer alltid finnas folk som klagar, kastar skit på en, beter sig omoget och gör allt för att just du ska må dåligt osv.. Vi bloggare råkar ofta ut för sånt, och oftast handlar det faktist om avundsjuka - och jag tycker verkligen synd om dom människorna som sitter bakom datorskärmen och bombar bloggares kommentarsfält med elaka kommentarer, dom som gör det har brist på självförtroende, avundsjuka är på högsta nivå osv, jag kan rabbla om 100 saker om varför dom gör så.
Men jag har lärt mig att inte ta åt mig av skiten, det kommer finnas dom som älskar mig eller hatar mig, jag fokuserar på dom som tycker om mig och som tror på mig, det är bara dom jag behöver. För varför ska jag bry mig om skit kommentarer? Jag läser dom, kastar bort dom, glömmer det - för ingen kan trycka ner mig.

Det kommer alltid finnas idioter som inte vill se dig lyckas.. Men jag har lärt mig att inte ta tågon skit, och det vill jag att ni också ska lära er - kasta bort skiten och skratta åt det, varför slösa energi liksom? Det orkar man helt enkelt inte! Så älsklingar, ta ingen skit från någon, stå på er och tro på er själva, då kommer det gå jäkligt bra för er, jag lovar ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

Heej, har du haft en bra dag? :D <3

2012-04-07 @ 22:13:10
URL: http://ellischfrejd.blogg.se/
Postat av: hanna

<33333333333333333333333

2012-04-07 @ 22:14:57
Postat av: Linda <3

Helt rätt! Låt inte folk trycka ner dig! Jag beundrar dig värkligen! Jag fattar inte hur du klarar av allt! Dont cry, just say fuck you and smile! <3 hoppas att du läser detta ;)

2012-04-07 @ 22:15:44
URL: http://lindawidmans.blogg.se/
Postat av: Corneliapettersson'

DU ÄR BÄST JULIAH. Har skrivit ett inlägg om dig på min blogg, hoppas du läser det :)<3

2012-04-07 @ 22:21:10
URL: http://corneliaaofsweden.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är bäst Juliah!

Fyfan vad jag älskar dig! <3333

2012-04-07 @ 22:22:07
URL: http://www.linneasfoton.blogspot.se
Postat av: DEN SOM ÄLSKAR JULIAH STRAND! <3 ;*

Juliah skit i dom, dom är bara avundsjuka. Så du bara vet har du inte bara skit i din sida utan massa andra riktiga männsikor som kommenterar fina saker. Om du bara tänker på dom som är avundsjuka kommer det inte bli bra tänk bara på dom som är riktiga läsare osv...



JAG KAN GÖRA ALLT FÖR DIG FÖR ATT TRÄFFA DIG OCH GÖRA DIG GLAD ÄVEN OM JAG INTE KÄNNER DIG DU ÄR MIN FÖREBILD KOMMER ALLTID TÄNKA PÅ DIG OCH INTE GLÖMMA DIG SOM SAGT SKIT I ANDRA DU HAR INTE BARA DOM ÄVEN DU HAR ANDRA RIKTIGA

2012-04-07 @ 22:22:56
Postat av: Miranda

Så bra skrivet! Jag brukar oxå skita i dem som skriver elaka kommentarer och sånt! Jag menar man ska ju bara skita i dem det e deras liv...Håller med dig Julia!



Kram :)

2012-04-07 @ 22:26:36
URL: http://www.myyyplace.devote.se
Postat av: Anonym

du har en grym blogg! :D hur tjänar du pengar på den? :)

2012-04-07 @ 22:30:44
Postat av: Anonym

Bra skrivet! Du är min förebild!

2012-04-07 @ 22:31:30
Postat av: Johanna

Sjult bra skrivet juliah! Jag har själv vart med om en som har snackat skit om mig och när jag fick reda på det så fick jag bara tänka: strunta i det där varför ska jag bry mig om vad den tycker? Alla kan snacka skit om mig men jag kommer stå kvar på mina ben och det ska du också göra så länge som du har gjort det så du ska fortsätta med det!! <3

Pussar från mig!

2012-04-07 @ 22:41:19
URL: http://johannnapanna.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Dem där orden kommer stanna kvar hos mig länge! ♥

2012-04-07 @ 22:50:44
URL: http://emelieistheking.devote.se
Postat av: elin

jag tror på dig juliah! du är stark och min förebild! du har sjukt fint hår och hela du är sjukt fin! om jag var du skulle jag inte vart levande idag, min syster är syster är sjuk, och jag orkar knappt stå på egna ben, du har förlorat din familj och är stark! de gör så jag tror på att allt blir bättre!

2012-04-07 @ 22:54:43
Postat av: Carina

Sjukt bra skrivet! Hoppas allt är bra med dig :)

2012-04-07 @ 23:10:58
URL: http://carinalarsson.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jätte bra skrivit! Du är verkligen en förbild för många personer, och du är så himla stark! Även fast du kanske inte tror det, men det är du verkligen! :) Hoppas jag kommer se dig när du är i Göteborg, det skulle vara grymt! :) KRAM

2012-04-07 @ 23:25:07
URL: http://emmabaversand.blogg.se/
Postat av: Melinda

hej juliah, du är en otroligt fin och stark person, skit i alla hatare och kör ditt eget race. Men back to the point, hur tror du ditt liv skulle vart om skulle haft kvar alla dina familjemedlemmar? Glöm aldrig att du är sjukt fin och verkar som en riktigt bra person! Kram <3

2012-04-07 @ 23:52:18
URL: http://melindaevelina.blogg.se/
Postat av: Rebecka Flinkfelt ❤

Tack Juliah! Du får mig alltid att må bättre och hjälper mig till starkare själv förtroende :) Du är en stor förebild för många och särskiljt för mig :) Jag vill bara att du ska veta hur underbar person du är, och att du kämpar såhär hårt gör dig så himla speciell! Skit i dom där personerna som är avundsjuka, kommenterar dumma grejer osv. För att du vet att du är skit grym och alla andra oxå så stay strong girl and keep working! ❤

2012-04-08 @ 00:54:49
URL: http://anglabecka.blogg.se/
Postat av: Tilda

Så jävla rätt! :D

Tack så mycket , mer sådana här inlägg oftare, peppar så mycket, helt otroligt :)

loveu<3

2012-04-08 @ 09:04:59
Postat av: Miyase

Hos där jag bor så finns det så många idioter som håller på med mig och mina vänner utan någon anledning och från bara ingenstans. Juliah håll ryggen rak och huvudet rakt med ett stort leende och skrattade och säg bara fuck u och le ( OBS svordum) Juliah du är en stor förebild! Palla slösa tid på sånna avensjuka personer som inte har ett lika happy life som dig! Många pratar om dig i min skola på ett mycket bra sätt! Du ät Juliah! Julia= Strong! <3333

2012-04-08 @ 09:43:30
Postat av: Elin

Dina självförtroende tips är så bra! På det senaste halvåret har jag blivit mycket säkrare och tar inte heller emot skit!

Tack Juliah för det, din blogg är bäääst!<33

2012-04-08 @ 12:23:34
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0