Planer.. ;)

Är ni vakna än sötisar? Det är jag i alla fall, sitter med en super god chailatte i min starbucks mugg och planerar min framtid med min älskling typ, haha stooora planer! Juste, så sjukt många som vill ha videoinlägg och bilder på osv, just nu håller vi båda det hemligt men nästa vecka kanske vi fixar ett videoinlägg, vad vill ni att vi ska snacka om då?  
När jag ändå håller på med planer så passar jag på att planera sommaren också, resa, shoppa, blogga, festa, resa massor igen osv - så nice!

Hehe bjuder på en bild från förra sommaren, chill ute i solen!


Kommentarer
Postat av: sofie :)

Hej var gärna med på dagens blogg på min blogg!

Jag lottar ut tre st vinnare runt 20:30 :)



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-02-04 @ 08:04:15
URL: http://sosssso.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Juliah och hennes pojkvän :D hihi

Jag har några alternativ på vad ni skulle snacka om:

1. Antingen kan du ju göra så du har en ''Mini frågestund'', och den frågestunden handlar bara om er liksom :) Man ska bara ställa frågor om er, och så svarar ni på dom frågorna i videobloggen!

2. Att ni pratar om hur ni båda är som personer osv. Alltså kanske hans favorit färg, vad han håller på med på fritiden osv. Allt de där som är standard (y)

3. Hur mycket ni gillar varann! :D

4. Eller bara något random :)

Ha en bra dag, kram!

2012-02-04 @ 09:38:50
Postat av: Klara

Hehe, förlåt att jag frågar men tycker det är lite konstigt att du skriver att du har vaknat när kl är 1 på natten... Dittt senaste inlägg igår var liksom kl 11 på kvällen... HAHA!

2012-02-04 @ 09:41:12
Postat av: cecilia

hur ni träffades, lite om er

2012-02-04 @ 10:02:24
Postat av: Tilda

smal och fin :)

2012-02-04 @ 10:32:02
Postat av: MariaP

fin bild!

2012-02-04 @ 12:05:34
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Saga

Kan inte du snälla ha en dagens blogg tävling snart igen? Jag har precis startat en blogg och tycker själv att den inte är för dålig! Så min statistik är inte den bästa. Btw så äslakr jag din blogg sjukt mycket starkast i världen är du! <3

2012-02-04 @ 12:56:49
URL: http://sagawallander.devote.se
Postat av: Lovisa

Kan inte du göra ett inlägg då du visar alla dina Hollister kläder? ;D <3

2012-02-04 @ 14:41:27
URL: http://lollohoho.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hur gammal är din kille?:] haha brukar du få sova över hos han?:]

2012-02-04 @ 19:54:08
Postat av: Anonym

Hur gammal är din kille? Och brukar du sova över hos honom?

2012-02-04 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0