Nytt cliniqu smink

Imorse när jag vaknade så såg jag att min syster hade köpt lite nytt Clinique smink, precis vad jag behövde! Clinique har verkligen världens bästa smink, har använt det i två år nu och är fortfarande lika nöjd, grymt ju! Det sitter kvar hela dagen, täpper inte igen huden osv.. Och sen är deras sminkborttagning jätte bra också, ska köpa nytt sånt straxt!

Haha FREEEDAAAG idag i alla fall - så jäkla nice alltså, ni märkte kanske att jag var lite hyper i videoinlägget innan..?! Åh längtar tills efter skolan då blir det massa fixx med brudarna, käka middag i stan och sen UUTGÅNG



Kommentarer
Postat av: Saga

Hur mycket kostar sminket? Jag är i stort behov av nytt smink och vill gärna ha något bra!;)<3

2012-03-16 @ 08:44:28
Postat av: MARIA :)

åå, måste också köpa hem ny foundation ! :)

2012-03-16 @ 08:46:22
URL: http://malaz.myshowroom.se
Postat av: Bysisters

super fin blogg!, så himmla värld att läsa! :)

2012-03-16 @ 09:08:26
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: Lina

Tipsa gärna om en ny blogg!! Vi har precis kommit igång ordentligt med våran nya inredningsblogg!! Vi proppar alla inlägg med loppisar, auktioner, gamla ting, inspirationsbilder och gör-det-själv-tips!! Skutta gärna in och lämna ett avtryck!! Ha en bra dag! Kram!

2012-03-16 @ 11:22:26
URL: http://Http://jolii.blogg.se
Postat av: Diddie

omg jag använder oxå clinique :D sjukt bra !<3

puss :)

2012-03-16 @ 15:40:38
URL: http://diddies.se
Postat av: en anonym tjej!

Vet inte var jag ska skriva, så jag skriver det här...



Jag är 13 år och gått igenom mycket, nästan lika mycket som du. Jag har visa dagar där jag bara inte orkar med livet mer men jag måste kämpa på! När jag börja läsa din blogg kändes det som om jag inte är ensam. Jag är inte ensam att må dåligt. Alla har dagar som är skit och det får man leva med...Känslan att vara ensam och inte ha någon att prata med som förstår till 100%, jag vet hur det känns. Den värsta känslan är när man känner att man börjar ge upp hoppet, hoppet på livet. Jag kämpar på ensam på hoppet om att mitt liv ska bli bra. Jag är såå glad för din skull att du mår lite bättre, du kämpar på och du kommer klara detta! <3

2012-03-16 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0