Det är okej att känna

"Det kommer dagar då man sitter kvar. Då man bara tänker på allt man inte har. Det kommer nätter då, det kommer dagar då, det kommer kännas svårt, det kommer vara svårt"
Så sanna ord, allting är inte alltid lätt, det händer saker som man inte kan hantera, saker som är skit och som får en av bara vela försvinna osv.. Men det är viktigt att ALLTID ha med sig själv i allt, lita på sig själv och lära sig hitta vägar som gör att man klarar av vardagen, alla kan göra det - jag har gjort det. Tro mig, jag vet vad jag snackar om ♥


Kommentarer
Postat av: Ida Wendle

Du är gaaaalet stark Juliah! Ge aldrig upp. Någonsin! Älskar dig!

2012-05-08 @ 16:39:33
URL: http://idawendle.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, du jag undrar en sak. Har just börjat läsa din blogg hänger inte lixom med ://,

men iallafall, hur bor du? Vem bor du med? Bor du själlv?

Bra blogg du har och kolla gärna in på min :D

Hoppas du får en bra fortsatt dag :D

2012-05-08 @ 16:39:39
URL: http://emelieeofsweden.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är den bästa och smartaste bloggaren av alla ''stora'' bloggerskor här i världen! Du är grym Julia! Älskar din blogg och beundrar verkligen dig! Sjukt att du kan hålla dig så stark! Du är underbar och bäst bäst bäst! Många kramar från mig! Go girl! <3

2012-05-08 @ 16:59:33
Postat av: therese

är en ny läsare och har inte hängt med så bra men du ska veta att jag tycker du är en väligt stark person! Jag undrar vad som hände med din pappa och syster,kan du inte skriva det i ett inlägg?

2012-05-08 @ 17:25:39
Postat av: isis

http://muppadd.blogg.se/?tmp=08173549

Veckans Blogg direcklänk <3

2012-05-08 @ 17:38:40
URL: http://muppadd.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Hej Juliah!

Skulle vart sjukt kul om du kunde svara på detta i bloggen iaf, jag har inte haft kille på länge och då menar jag på länge! Har du några raggnings tips haha eller hur man bara blir socialare? Jag är inte så himla social om man säger så..

Ha en bra dag, stay strong!

Puss o kram

2012-05-08 @ 17:44:27
Postat av: Tilda

sant.

2012-05-08 @ 18:00:34
Postat av: Elin

Har oxå gått igenom en del svårigheter och jobbiga tider i livet, förstår precis vad du menar! Stay Strong <3

2012-05-08 @ 19:02:41
URL: http://eliinswn.blogg.se/
Postat av: Maria

Det finns vissa dagar som är ok, och så finns det dagar som känns allt annat än ok... Men på något sätt lyckas man ta sig igenom dem, hur tuffa de än kan vara... Det är inte lätt alla gånger, men det går...

Been there....

2012-05-08 @ 19:43:41
URL: http://mariasfotoklipp.blogg.se/
Postat av: Alma

JAG HAR PRECIS FÄRGAT MITT HÅR (HOS EN FRISÖR) OCH DÅ BLEV DET SUUUPER SLITET!!!!

jAG TVÄTTAR HÅRET BARA 1-2 GÅNGEREI VECKAN + INPACKINING + HÅROLJA VARJE DAG.

MEN DET SLUTAR INTE ATT STÅ UPP, HÅRET ÄR JÄTTE SLITET OCH JAG BÖRJAR NÄSTAN GRÅTA NÄR JAG SER DET!!!! VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!?!

jAG HAR PROVAT SÅNNA DÄR OLIV-OLJA-KURER MEN DET BLEV INGEN SKILLNAD!!!!!!!!!!!! :'( HJÄLP!

2012-05-08 @ 21:13:18
Postat av: S

Du är så himla stark. Jag förlorade min farfar i cancer i oktober, och det är också otroligt tufft då han verkligen stod mig sjukt nära, så jag kan förstå dig till viss del...

Stay strong <3

2012-05-08 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0