Goodmorning

Goodmorning sunshines  Allt bra med er eller? Torsdag idag också, bara en dag till fredag och den här helgen kommer bli grym! Haha men jag sitter hemma med en latte och bloggar just nu, skulle gått om halv 6 och senare dragit till skolan men jag orkade verkligen inte idag! Jag har stressat så mycket hela veckan för att hinna med allting, så jag är helt slut nu.. Behöver lite tid idag, så därför är jag hemma, skönt =D Det är rätt mycket som händer just nu, samtidigt som jag ska sköta skolan, så växer bloggen för varje dag som går så det blir mer att göra hela tiden (möten, fler inlägg osv - men jag ÄLSKAR det) sen vill jag hinna med mina vänner och min pojkvän, hinna med att vara med Roger och sånt? Mycket på schemat hela tiden, men det är så jag lever, jag ska verkligen inte gnälla för jag gillar det  Lever min dröm liksom, loveit! Men nu ska jag gå och fixa lite frukost, toast tror jag...


Kommentarer
Postat av: Julia Isabelle

SNÄLLA LÄNKA MIN BLOGG SÖTNOS

2012-05-10 @ 10:07:40
URL: http://juliakidrauhl.devote.se
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Ha en bra dag Julia!

Kram!

2012-05-10 @ 10:17:07
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Tilda

Skulle aldrig kunna skolka 1 dag för att jag är lite trött, men med dig så fattar man att du är TRÖTT! :D För ditt liv är helgalet fast att du bara är 14 år, så KÖR juliah! :D

2012-05-10 @ 15:38:11
Postat av: joanna

får du välja när du vill gå i skolan??

älskar din blogg! <3 :D

2012-05-10 @ 15:44:21
URL: http://jeldance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0