Min morgon + kvällen igår

Godmorgon sunshines, hur mår ni? ♥ Med mig är det toppen, direkt när jag vaknade så hoppade jag in i duschen och fräschade till mig rejält, skön start?! Och nu sitter jag i min leopardmorgonrock och bloggar, ska straxt ner och fixa en god frukost! Och sen börja fixa mig   
Förlåt för uppdateringen igår, men efter förra inlägget så drog jag hem till min pojkvän och var där hela dagen/kvällen, vi kollade på skräckfilmer, snackade massor, myste och sådär, så lycklig när jag är med honom.. Och till er som trodde vi gjort slut för att vi inte träffats på ett tag - självklart har vi inte gjort slut hihi  Vi båda har rätt mycket med allting, men vi ses såfort vi kan!  Men iaf, jag tar igen den dåliga uppdateringen idag, håll utkik efter massa bra inlägg! PUSS


Kommentarer
Postat av: Wilma

Undrar en sak, tacksam för svar.

Hur hinner du och när går du i soklan? när börjar du?, går inte du i skolan som vanligt?, jag fattar inte riktigt bara!

Kram!:)

2012-05-28 @ 11:26:55
Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

Önskar dig en awesome start på veckan!!! :D



MVH Amanda

2012-05-28 @ 11:30:35
URL: http://amandaponnygalopp.blogg.se/
Postat av: .

Går du till din mammas grav någon gång? :)

2012-05-28 @ 11:42:28
Postat av: isabelle

Himla fin du!

2012-05-28 @ 12:12:06
URL: http://bbellahdstrm.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja går inte du i skolan ? :)

Och en liten annan fråga: tjänar du pengar på din blogg? :D

Älskar dig och din blogg!!<3

2012-05-28 @ 13:27:31
URL: http://juliapalveus.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hej Juliah!



Snälla kan du svara var har du köpt den fina hodd träjan eller cardigan eller vad man ska kalla den med spets. Den är riktigt fin.



Tacksam för svar :) Ha det najs

2012-05-28 @ 13:46:11
Postat av: joanna

går inte du i skolan! :O <3

2012-05-28 @ 14:45:45
URL: http://jeldance.blogg.se/
Postat av: H

Och skolan, har du nåt specialschema eller nåt? Undrar liksom..

2012-05-28 @ 15:14:20
Postat av: Hanan

Due verkligen stark... Du kommer lyckas mycket i livet!



Hoppas du har det bra! Älskar din blogg!<3



2012-05-28 @ 16:23:33
URL: http://haaanans.blogg.se/
Postat av: cassandra

julia jag vet inte vart jag ska börja..

men du är en sån sjukt fin människa som är så stark och klarar allt som hänt dig även fast det finns stunder det inte är alls lätt.

jag känner dig inte men jag läser din blogg minst 10 gånger per dag och jag älskar den!

sluta aldrig blogga.

du är en sån stark människa ,för alla vet att du inte har haft det lätt och kanske inte har nu men men du ser framåt och lever ditt liv för dom.

jag älskar ditt utseende ,så underbart fin är du och säkert jätte snäll!

ha det bra finis och stå på dig!

kramisar :)

2012-05-28 @ 19:01:38
Postat av: julia

går inte du i skolan? eller förstår inte hahha...

2012-05-28 @ 19:10:59
Postat av: Wilma

jag fattar inte heller?, när går du i skolan lixom?

2012-05-29 @ 10:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0