Ny vecka, nya tag!

Så skönt med en ny vecka, har massa roliga planer - shoppa galet mycket, umgås massor med mina vänner, träffa min pojkvän mycket, börja ****** bloggen, träna massor osv - bara njuta av livet liksom! Love it Kör på en galet positiv vecka också, jobba massor med mig själv och bara ha det nice! Iaf, började min morgon med en stoooooor smoothie, lite choklad och jordgubbar, härlig frukost det hehe.. Sen har jag bara fixat mig, lyssnat på musik, bloggjobbat lite och sådär! Så nu är det dags att dra iväg till skolan, fixa timmarna där och sen får jag se vad som händer!

Hoppas allt är bra med er världens bästa bloggläsare, något kul planerat idag?! Puss älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte vara med min pojkvän men det tog slut igår, :(..

2012-05-21 @ 07:51:23
Postat av: Petra (:

Älskar din blogg sjukt mycket! Asso läser den flera gånger per dag, LOVE IT!

Bara undrar en sak, på en bild på facebook (tror jag) så står du med en kompis och håller i en cider, men du har sagt att du inte dricker. Jag bara undrar, alltså inget elakt men bara så jag vet typ. Alltså dricker du ingen alkohol över huvudtaget eller bara lite ibland? har inte redigt fattat. Älskar dig och din blogg Puss & Kram! <333

2012-05-21 @ 08:48:02
Postat av: Klara :)<3

Ska du ha bloppis och när? Jag vill gärna :D ps. ÄLSKAR DIN BLOGG!

2012-05-21 @ 08:49:27
Postat av: LIENE

Låter som att du har en riktigt bra vecka att se fram emot:D

Jag ska säkert någon gång i veckan till stranden och sola, sen så ska jag snarast som möjligt få tag på en vän och göra något i stan. Är så rastlös!

2012-05-21 @ 09:30:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Juliah!

Jag går i din skola, undrar om även vi som går i din skola kan komma fram på en rast eller något och ta kort? Hehe, snälla svara! <3

2012-05-21 @ 10:24:14
Postat av: Lotta

Tjena.....vet inte om det var min utmaning du menade??? Men det var i alla fall inte dom frågorna jag ställde till dej isåfall!!!!!! Ha de gott!

2012-05-21 @ 10:26:02
URL: http://www.nogg.se/lillalotta
Postat av: Maria

Bra inställning, hoppas din vecka blir bäst! :)

När kommer du till grönan nästa gång?:D

2012-05-21 @ 10:52:28
Postat av: m'

älskar dig också juliah! idag blir det träning och chill och imorgon prao och shopping! puss

2012-05-21 @ 13:52:48
URL: http://insidemee.se
Postat av: lindawessman'

Så sjukt fin blogg juliah!

Ha en bra söndag! :)

kram!

2012-05-21 @ 14:35:20
URL: http://lindawessman.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej Juliah! När fyller du år?? Jag fyller år i dag(21 maj♥)

2012-05-21 @ 14:57:57
URL: http://livetochwilmis.blogg.se/
Postat av: Hilda

Börja flytta bloggen, va?.. :( Tycker verkligen du ska vara kvar på blogg.se!

2012-05-21 @ 16:17:09
Postat av: Amanda

Ska erkänna en sak.. Gillade varken dig eller din blogg när jag började läsa den. Tittade in ibland och störde mig mest på den, tyckte du efterliknade Sarah Tjulander.

Men nu läser jag den varje dag, och tycker du är så jävla grym!

Tyckte bara du borde veta det :)

Önskar dig verkligen massa jäkla lycka i livet och att din blogg växer ännu mer :)

Ha det bäst!

2012-05-21 @ 16:46:34
Postat av: Emma

Ska packa idag eftersom att jag ska på skolresa till Sthlm imorgon annars händer ingenting! :) <3.



KRAM! <3.

2012-05-21 @ 16:47:08
URL: http://www.theroadoflife.devote.se
Postat av: naxo - bloggen med tips!

så bra uppdatering idag, fortsätt så, älskar de! :D

2012-05-21 @ 20:09:54
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0